فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد (ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه شاد)

    لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد (ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه شاد)

    با آمدن و همه گیر شدن ویروس کرونا بسیاری از مشاغل و اصناف فعالیت خود را به فضای مجازی انتقال دادند یکی از همین مشاغل، مشاغل آموزشی بود. دانش آموزان در این دوران برای یادگیری از اپلیکیشن شاد استفاده می‌کردند. در واقع این اپلیکیشن توسط سازمان آموزش و پرورش در زمان شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس راه‌اندازی شد. امروزه بسیاری از دانش آموزان از برنامه شاد استفاده می‌کنند. امکان استفاده از این نرم افزار در موبایل، لپ تاپ، تبلت و... وجود دارد. اگر خانواده‌ها برای نصب و استفاده از این نرم افزار قصد خرید لپ تاپ را داشته باشند ممکن است این سوال برایشان پیش بیاید که لپ تاپ مناسب برنامه شاد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یا آیا لپ تاپ استوک برای شاد مناسب است یا خیر؟ در این مقاله از دکان استوک تصمیم گرفته ایم تا به معرفی ویژگی‌ها و بهترین برندهای لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد بپردازیم و در انتها شما را با خرید لپ تاپ استوک مناسب این اپلیکیشن آشنا می‌کنیم.

    ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه شاد

    ویژگی های لپ تاپ مناسب برنامه شاد

    دانش آموزان برای استفاده و راه‌اندازی نیاز به یک لپ‌تاپی دارند که به راحتی بتوانند با برنامه شاد کار کنند. در بازار تنوع بسیار بالایی از مدل‌های لپ‌تاپ وجود دارد و همین موضوع می‌تواند کار را برای شما سخت کند و در هنگام انتخاب لپ تاپ برای برنامه شاد گیج شوید و ندانید کدام لپ تاپ برای کار شما مناسب است. در ادامه شما را با معیارهای که یک لپ تاپ باید برای برنامه شاد داشته باشد آشنا می‌کنیم.

    1- صفحه نمایش و طراحی

    لپ‌تاپ‌هایی با صفحه نمایش ۱۳ تا ۱۵ اینچ مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای دانش آموزان هستند. لپ تاپ انتخابی شما باید طراحی جمع و جور، مینیمال و زیبایی داشته باشد و همچنین وزن کم نیز یکی از مولفه‌ها مهم در انتخاب لپ‌تاپ دانش‌آموزی می‌باشد. وزن مناسب برای لپ تاپ‌های دانش آموزی 1.2 تا 1.8 کیلوگرم است.

    همچنین بخوانید: مقایسه صفحه نمایش مات و براق

    2- باتری لپ تاپ

    یکی دیگر از فاکتورهای مهم که باید در هنگام خرید دقت کنید باتری لپ تاپ است. یکی از ویژگی‌هایی که یک لپ تاپ برای برنامه شاد باید داشته باشد باتری با ظرفیت بالا است تا دانش آموز بتواند به راحتی 4 تا 5 ساعت با لپ تاپ کار کند.

    همچنین بخوانید: راهنمای افزایش طول عمر باتری لپ تاپ

    3- کیبورد

    کیبورد باید به صورتی طراحی شده باشد که دانش آموز بتواند راحت‌ترین احساس را در هنگام تایپ تجربه کند. اگر دانش آموز قرار است در نور کم با لپ‌تاپ‌ کار کند باید لپ تاپی را انتخاب کنید که صفحه کلیدهایی با نور پس زمینه داشته باشد.

    4- میزان رم و ‌نوع هارد

    پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید لپ تاپ‌هایی بروید که حدوداً ۸ گیگابایت رم داشته باشند تا عملکرد سرعت لپ تاپ در زمان استفاده از برنامه شاد افزایش پیدا کند. هارد لپ تاپ نیز بهتر است از نوع SSD باشد که سرعت بالایی دارد تا در هنگام آموزش برای دانش آموز هیچ اختلالی پیش نیاید.

    5- پردازنده لپ تاپ

    لپ تاپ‌هایی با پردازنده قدرت متوسط انتخاب خوبی برای دانش‌آموزان هستند اما اگر می‌خواهید سرعت انجام کارها را بالا ببرید و عملکرد را بهبود ببخشید لپ تاپ‎هایی با پردازنده قدرتمند را انتخاب کنید.

    بهترین برندهای لپ تاپ برای اپلیکیشن شاد

    بهترین برندهای لپ تاپ برای اپلیکیشن شاد

    امروزه برندهای معتبر و مطرحی در دنیا وجود دارند که لپ‌تاپ‌های دانش آموزی را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کنند. قطعا خرید لپ تاپ از برندهای معتبر تضمین کننده کیفیت کالا است. از جمله بهترین برندهای لپ تاپ برای برنامه شاد می‌توانیم برندهایی چون ایسر (Acer)، دل (Dell)، لنوو (Lenovo)، اچ پی (HP) و ایسوس (Asus) را نام ببریم.

    قیمت لپ تاپ مناسب برنامه شاد

    از آنجا که برنامه شاد برای نصب و اجرا نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارد پس لپ تاپ‌های مناسب این برنامه می‌توانند یک لپ تاپ معمولی و دانش آموزی باشند که قیمت بسیار بالایی نیز ندارند. قیمت لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد به عوامل مختلفی چون برند سازنده و سخت‌افزار آن بستگی دارد. هر چه امکانات و قابلیت‌های لپ تاپ انتخابی شما بالاتر باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. حتماً قبل از خرید لپ تاپ نیازهای خود را بسنجید و محصولی را انتخاب کنید که متناسب با توان مالی شما باشد.

    متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند هزینه زیادی را برای خرید گوشی موبایل یا لپ‌تاپ نو صرف کنند و به همین دلیل خرید لپ‌تاپ استوک گزینه ایده‌آلی برای این دسته از خانواده‌ها محسوب می‌شود.

    خرید لپ تاپ استوک مناسب برای شاد

    خرید لپ تاپ استوک مناسب برای شاد

    در واقع می‌توان گفت که خرید لپ‌تاپ‌های نو و آکبند برای نصب و استفاده از برنامه شاد صرفاً بهترین گزینه نیستند بلکه خانواده‌ها می‌توانند با صرف هزینه کمتر از یک لپ تاپ استوک با مشخصات فنی بالاتر و کیفیت مناسب نیز بهره‌مند شوند. لپ تاپ‌های استوک لپ تاپ‌هایی هستند که از کشورهایی چون آمریکا و اروپا به کشورهای جهان سوم از جمله ایران صادر شده و به فروش می‌رسند. قیمت لپ تاپ استوک برای برنامه شاد نسبت به نمونه‌های نو کمتر است و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی کمتر از یک لپ‌تاپ استوک عالی و مناسب برخوردار شوید. کیفیت لپ‌تاپ‌های استوک برندهایی چون اچ پی، ایسر، لنوو، دل و سایر برندهای مطرح و شناخته شده بالا است و تقریبا مشابه نمونه‌های نو خود هستند.

    در فروشگاه اینترنتی دکان استوک انواع مختلفی از لپ تاپ دانش آموزی از برندهای مختلف وجود دارد که تماماً کیفیت ساخت بالایی دارند و با بهترین قیمت بازار ارائه می‌شوند.

    نتیجه گیری

    در کل برای استفاده از نرم افزار شاد به یک لپ‌تاپ مهندسی یا گیمینگ با مشخصات خیلی بالا نیاز ندارید و یک لپ‌تاپ ساده با مشخصات معمولی نیاز شما را نسبت به اپلیکیشن یا پیام رسان شاد برطرف می‌کند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا