فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    راهنمای خرید آل این وان all in one + معرفی بهترین مارک آن

    راهنمای خرید آل این وان all in one + معرفی بهترین مارک آن

    با رشد تکنولوژی سیستم‌های کامپیوتری نیز توسعه پیدا کردند و کامپیوترهایی پا به عرصه جهان گذاشتند که تنها دارای یک مانیتور هستند یعنی تمام تجهیزات یک کامپیوتر معمولی چون کیبورد و کیس در داخل یک مانیتور گنجانده شده این سیستم‌های کامیپوتری به آل این وان (all in one) یا کامپیوتر همه کاره (بدون کیس) شهرت دارند. خرید کامپیوتر همه کاره موجب می‌شود تا در فضا و هزینه صرفه جویی شود و علی رغم اینها مزایای مختلف دیگری نیز دارد که سبب می‌شود تا بسیاری از افراد به فکر خرید کامپیوتر بدون کیس بیافتند.

    اگر قصد خرید آل این وان دست دوم، استوک و نو را دارید ممکن است سوالات مختلفی ذهن شما را درگیر کند و به دلیل تنوع بالا کامپیوتر همه کاره، ممکن است در انتخاب و خرید گیج شوید به همین جهت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با راهنمای خرید آل این وان آشنا کنیم و پس از آن به معرفی بهترین مارک کامپیوتر بدون کیس بپردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید کامپیوتر آل این وان هستید و نمی‌دانید که باید به چه نکاتی توجه کنید و خرید خود را از کدام برند انجام دهید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

     

    راهنمای خرید آل این وان (all in one)

    راهنمای خرید آل این وان (all in one)

     

    در این بخش نکات مهمی که شما عزیزان در هنگام خرید آل این وان استوک، دست دوم و نو باید به آن‌ها توجه کنید، پرداخته‌ایم.

    همچنین بخوانید: آل این وان چیست؟ و چه مزایا و معایبی دارد؟

    1- صفحه نمایش

    یکی از موارد مهم در راهنمای خرید آل این وان توجه به صفحه نمایش است. کامپیوتر همه کاره باید کیفیت خوب، زاویه دید مناسب، دقت رنگ و روشنایی کافی داشته باشد. انتخاب میزان کیفیت صفحه نمایش بستگی زیادی به نوع کاربرد شما دارد برای مثال اگر یک طراح هستید قطعا صفحه نمایش اهمیت بیشتری برای شما نسبت به یک فرد برنامه نویس خواهد داشت. در بازار، آل این وان با سایزهای مختلف موجود است که بهترین سایز ۲۷ و ۲۸ اینچ می‌باشد. اگر صفحه نمایش برایتان بسیار مهم است پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خرید صفحه نمایش 27 و 28 اینچی با کیفیت فورکی (4k) بروید.

     برخی از کامپیوترهای آل این وان دارای صفحه نمایش لمسی هستند و شما با استفاده از انگشت خود می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. صفحه نمایش لمسی برای طراحان مناسب هستند چرا که می‌توانند با آن کار طراحی را با سرعت بیشتری انجام بدهند البته این موضوع را باید بدانید که کامپیوتر آل این وان با صفحه نمایش لمسی قیمت بالاتری دارد.

    2- سیستم عامل

    نوع سیستم عامل کامپیوتر آل این وان در بازار ویندوز و مک می‌باشد. انتخاب نوع سیستم عامل بستگی به سلیقه و راحتی هر فردی دارد. اگر شما به دنبال خرید صفحه نمایش لمسی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که دور سیستم عامل مک را خط بکشید.

    3- توجه به سخت افزار

    یک کامپیوتر آل این وان باید سخت افزار مناسب داشته باشد. پردازنده و رم جزو سخت افزار مهم در کامپیوتر بدون کیس است که باید به آنها توجه کنید. اگر از کامپیوتر همه کاره برای انجام کارهای سنگین و حرفه‎ای چون برنامه نویسی، گرافیکی و... استفاده خواهید کرد در نتیجه پردازنده Core i5 یا Core i7 و رم 8 گیگابایت برای شما مناسب خواهد بود اما اگر هدف شما از کار کردن با کامپیوتر آل این وان انجام امور سخت و حرفه‌ای نمی‌باشد پردازنده‌ Core i3 و با رم 4 گیگابایت برای شما کافی است و نیاز شما را برآورده می‌کند.

    4- میزان سرعت و ظرفیت ذخیره سازی

    توجه به میزان ظرفیت ‌هارد دیسک در هنگام خرید آل این وان مهم است اگر برای شما سرعت بالا در اولویت قرار دارد باید به دنبال خرید دستگاهی با پردازش خوب باشید برای مثال خرید آل این وان با هارد دیسک یک ترابایتی برایتان مناسب است. خوشبختانه مدل‌های متنوعی از کامپیوتر بدون کیس با پیکربندی دوگانه درایو ذخیره‌سازی (یک حافظه SSD به همراه یک‌ هارد درایو) در بازار موجود هستند در نتیجه سرعت بالا در کنار ظرفیت بالای ذخیره سازی دارند.

    5- طراحی و ارگونومی

    دستگاه آل این وان باید ارگونومی مناسبی داشته باشد در هنگام خرید توجه کنید که دستگاه انتخابی شما به گونه‌ای طراحی شده باشد که بتوانید میزان ارتفاع آن را تنظیم کنید تا راحتی کار برای شما بیشتر باشد.

    6- کیفیت صدا

    نوع و تعداد بلندگوها بر کیفیت صدا تاثیر می‌گذارند. این فاکتور در راهنمای خرید کامپیوتر بدون کیس برای کسانی که کارهای مختلفی چون مونتاژ فیلم، میکس فیلم و موسیقی انجام می‌دهند حائز اهمیت می‌باشد. به این دسته از افراد پیشنهاد می‌کنیم که حتما در هنگام خرید، دستگاهی را انتخاب کنند که دارای اسپیکر قدرتمند باشد.

    7- میزان قیمت

    قیمت آل این وان بستگی زیادی به سخت افزار آن دارد. قطعا یک کامپیوتر همه کاره برای کارهای گرافیکی و برنامه نویسی که از سخت افزار حرفه‌ای برخوردار می‌باشد قیمت بالاتری نیز دارد.

    8- توجه به پورت‌ها

    در کامپیوتر آل این وان پورت‌های متنوعی چون USB-C ،Thunderbolt ،USB 3.0 و HDMI وجود دارد و برخی از مدل‌ها دارای پورت‌های متنوع ‎تری هستند. در هنگام خرید آل این وان به تعداد پورت‌ها و محل قرارگیری آنها توجه کنید که متناسب با نیز شما بوده و دسترسی به آنها راحت باشد. تا اینجا با نکات راهنمای خرید آل این وان آشنا شوید در ادامه شما را با بهترین برندهای موجود در بازار ایران آشنا می‌کنیم.

    بهترین برند‌های آل این وان در بازار ایران

    بهترین برند‌های آل این وان در بازار ایران

    برندهای متنوع ایرانی و خارجی کامپیوتر آل این وان در بازار ایران موجود هستند و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما خرید خود را از برندهای سرشناس و شناخته شده چون دل، اچ پی، اپل، لنوو، مایکروسافت سرفیس، ام اس آی و غیره انجام دهید.

    یکی از موارد مهم که کیفیت دستگاه آل این وان را مشخص می‎کند برند سازنده است در نتیجه به سراغ خرید از برندهای ارزان قیمت و متفرقه نروید. اگر بودجه شما در خرید پایین است و توان مالی برای خرید از برندهای معتبر را ندارید می‌توانید به سراغ خرید از برندهای داخلی ایرانی بروید اما حتما قبل از خرید در مورد آن برند تحقیق کنید. برخی از برندها قابل اعتماد هستند و سخت افزارهای قوی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

    در فروشگاه معتبر دکان استوک مدل‌های متنوعی از کامپیوتر بدون کیس از برندهای معتبر دنیا موجود است که کیفیت و قیمت مناسبی دارند و قطعا شما با توجه به نوع نیاز و توان مالی خود دستگاه دلخواه را یافته و خرید خود را انجام می‌دهید.

    نتیجه گیری

    نتیجه گیری

    آل این وان ها کیس ندارند و دیگر نیازی به ایجاد فضا برای کیس نیست. با خرید آل این وان استوک در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد و با پرداخت مبلغی کمتر، از کالایی برخوردار می‌شوید که از لحاظ کیفیت و کارایی با مدل‌های نو خود تفاوتی ندارد. در فروشگاه اینترنتی دکان استوک مدل‌های متنوعی از کامپیوتر آل این وان به فروش می‌رسد.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا