فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    آل این وان چیست؟ و چه برتری نسبت به رقبا خود دارد؟

    آل این وان چیست؟ و چه برتری نسبت به رقبا خود دارد؟

    آل این وان (All in one) نوعی کامپیوتر است که امروزه در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و واقعی به چشم می‌خورد و طرفداران بسیاری دارد. آل این وان‌ها کامپیوترهای بدون کیسی هستند که تمامی قطعات سخت افزاری آنها نظیر پردازنده، رم، حافظه داخلی و غیره در پشت مانیتور تعبیه شده است و به همین دلیل به کامپیوترهای همه کاره و یکپارچه (AIO) نیز شهرت دارند و نیازی به اسپیکر و کیس ندارند.

     

     

    آل این وان چیست؟

    آل این وان (All In One) در واقع دستگاهی حد وسط لپ تاپ و کامپیوتر است که از لحاظ نظم و فشردگی شبیه به لپ تاپ می‌باشد و از نظر شکل ظاهری نیز به کامپیوتر رومیزی شباهت دارد. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از آل این وان‌ها در بازار موجود است که از نظر ابعاد، قطعات سخت افزاری، مارک و دیگر مشخصات با یکدیگر متفاوت هستند که تمامی این تفاوتها بر قیمت آل این وان تاثیر مستقیمی دارند. برندهایی چون دل، اپل، اچ پی، لنوو، ام اس آی و ایسوس از جمله برندهای معتبری هستند که در زمینه ساخت و تولید کامپیوترهای آل این وان فعالیت دارند و بهتر است که خرید خود را از این برندها انجام دهید. 

    ساختار ال این وان به چه شکلی هست

    خرید آل این وان استوک را نیز می‌توان یکی از راه‌های بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی دانست که توانایی مالی خرید مدل‌های آکبند این محصول را ندارند و از این طریق می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر از یک آل این وان استوک که از نظر کیفیت و کارایی فرقی با نمونه‌های مشابه نو ندارد برخوردار شوند. در این مقاله از دکان استوک شما را با برتری‌ها و نقاط ضعف آل این وان‌ها آشنا می‌کنیم تا با نگاه بازتر و دقیق‌تری به سراغ خرید این محصول بروید. 

    مزایا و معایب آل این وان چیست؟

    هر محصولی در کنار داشتن ویژگی‌های مثبت و نقاط قوت از یک سری معایب نیز برخوردار می‌باشد که کامپیوتر All in one از این موضوع خارج نمی‌باشد. اگر قصد خرید آل این وان استوک، دسته دوم و یا نو را دارید بهتر است ابتدا با مزایا و معایب این محصول آشنا شوید تا تصمیم درست‌تری بگیرید و بهتر بدانید که آیا این محصول متناسب با خواسته‌ها و معیارهای شماست و ارزش خرید را دارد یا خیر؟

    مزایای آل این وان

    1- چیزی به نام کیس در آل این وان‌ها وجود ندارد و همین موضوع سبب شده است تا جثه کوچک و جمع و جوری داشته باشند و در مقایسه با کامپیوترهای خانگی فضای کمی را اشغال کنند بنابراین گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی هستند که در منزل و یا محیط کاری فضای کمی دارند.

    مزایای آل این وان چیست

    2- همانطور که گفتیم در آل این وان‌ها تمامی اجزای سخت افزاری در مانیتور قرار داده شده‌اند بنابراین خبری از سیم‌های اضافی و متعدد نیست و این یعنی حذف درهم ریختگی کابل‌ها، در نتیجه شما یک میز کار مرتب و شیک خواهید داشت. همچنین از طریق اتصال بی سیم می‌توان ماوس بی‌سیم، کیبورد، چاپگر، اسنکر و غیره را به آل این وان خود متصل کنید.

    منظم بودن آل این وان ها

    3- AIO‌ها تجهیزات جانبی خارجی کمتری دارند و به دلیل داشتن اندازه بسیار فشرده، وزن کمی پیدا کرده‌اند همین موضوع سبب جابجایی آسان این دستگاه‌ها نسبت به کامپیوترهای خانگی شده است و می‌توان به راحتی آنها را از یک اتاق به اتاق دیگر و از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. ولی باید بگوییم که به اندازه لپ تاپ‌ها قابلیت حمل آسانی ندارند.

    انتقال راحتر آل این وان ها نسبت به کامپیوتر

    4-  آل این وان‌ها محصولاتی کم مصرف هستند چرا که تا ۸۶ درصد در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند و متقابلا گرمای کمتری نیز تولید می‌کنند.

    5-  مدل‌های مختلف کامپیوتر All in one مجهز به یک اسپیکر داخلی قدرتمند هستند بنابراین دیگر نیازی نیست هزینه اضافه بابت خرید اسپیکر مجزا صرف کنید.

    6- بیشتر سیستم‌های آل این وان دارای صفحه نمایش با قابلیت تک لمسی یا چند لمسی هستند که همین ویژگی سبب می‌شود تا کاربران در زمینه‌های کاری مختلف راحتی بیشتری را در انجام کار داشته باشد.

    آل این وان با صفحه نمایش لمسی

    7-  بیشتر کامپیوترهای all-in-one مانند لپ تاپ‌ها از قابلیت‌هایی نظیر بلوتوث و اتصال وای فای داخلی برخوردار هستند که این قابلیت‌ها در تمامی رایانه‌های رومیزی وجود ندارد. از طریق اتصال بی‌سیم شما می‌توانید ماوس و صفحه کلید بی سیم را به راحتی به آل این وان خود متصل کنید.

    8- صفحه نمایش این محصولات با کیفیت‌های تصویری مختلفی عرضه می‌شود که برخی از مدل‌ها دارای کیفیت تصویر full hd و4k  هستند و تصاویر را با وضوح بالا و کیفتی بی نظیر به نمایش در می‌آورند.

    آل این وان با صفحه نمایش فول اچ دی و فور ک

    معایب آل این وان

    1- هزینه تعمیر آل این وان‌ها در مقایسه با کامپیوترهای معمولی بالاتر است و به دلیل اینکه طراحی باریک و فشرده‌ای دارند فرآیند تعمیر آنها بسیار دشوارتر می باشد و در صورت خرابی نیاز به یک متخصص برای تعمیر دارند.

    هزینه تعمیر بالا در  آل این وان

    2- قطعات آل این وان به آسانی در فروشگاه‌ها اینترنتی و بازار پیدا نمی‌شود و با قیمت بالایی به فروش می‌رسند.

    3- خرید آل این وان دسته دوم یا نو به افرادی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند توصیه نمی‌شود چرا که این دستگاه‌ها قادر به اجرای برنامه‌های سطح بالا کامپیوتری نیستند ولی می‌توانید بازی‌های متوسط و معمولی را با آنها انجام دهید.

    4- آل این وان‌ها نسبت به کامپیوتر‌های خانگی در ارتقای سیستم محدودیت دارند و نمی‌توان آنها را کاملاً ارتقا داد. در حالی که کیس یک کامپیوتر را می‌توان به راحتی باز کرد و قطعات آن را ارتقا و یا جایگزین کرد.

    محدودیت ارتقا در آل این وان

    5- کاربران در انتخاب و خرید آل این وان محدودیت دارند و نمی‌توانند ظرفیت رم،‌هارد دیسک، نوع پردازنده و دیگر مشخصات سخت‌افزاری را بر حسب نیاز خود انتخاب کنند چرا که تولید کنندگان، این محصولات فشرده آماده را با تنظیمات خاصی تولید و عرضه می‌کنند.

    همچنین بخوانید: راهنمای خرید آل این وان

    نتیجه گیری

    به طور کلی هدف اصلی ساخت و تولید کامپیوترهایAll in one را می‌توان صرفه جویی در فضا و انرژی دانست و اگر شما به کامپیوتری سبک، جمع و جور و زیبا احتیاج دارید و از طرفی نیز نیاز به ارتقای آنچنانی قطعات آن ندارید خرید آل این وان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. فروشگاه اینترنتی دکان استوک یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد است و یکی از بهترین مکان‌ها جهت خرید آل این وان استوک با قیمت مناسب می‌باشد. تمامی کامپیوتر‌های All in one در فروشگاه دکان استوک با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند و در کمترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده می‌شوند. 

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا