فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    مقایسه لپ تاپ های ایسوس و اچ پی

    مقایسه لپ تاپ های ایسوس و اچ پی

    همانطور که می‌دانید برندهای متنوعی در جهان به طراحی و تولید انواع لپ تاپ می‌پردازند که هر کدام از آنها قابلیت و ویژگی‌های مختلفی دارند. شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ برای برنده شدن در رقابت و همچنین رسیدن به فروش بالا در بازارهای جهانی فناوری و قابلیت‌های متنوعی را در لپ تاپ‌های خود گنجانده‌اند. تنوع بالای برند و مدل موجب شده است که بسیاری از افراد در هنگام خرید لپ تاپ گیج شوند و ندانند که به سراغ خرید از کدام برند بروند یا کدام مدل برای آنها مناسب‌تر است.

    در هنگام خرید لپ تاپ نو یا لپ تاپ استوک یکی از معیارهایی که باید به آن توجه کنید بدون شک قیمت لپ تاپ است البته لپ تاپی که قیمت بالاتری داشته باشد به این معنی نیست که قطعا برای شما مناسب‌تر است. بدون شک لپ تاپ‌های رده بالا قیمت بالایی دارند و شما می‌توانید از دکان استوک لپ تاپ‌های بسیار خوب استوک را با قیمتی منصفانه‌تر از قیمت نو آن‌ها تهیه و خریداری کنید.
    علاوه بر قیمت شما باید به امکانات و برند سازنده لپ تاپ نیز توجه کنید امکانات یک لپ تاپ باید متناسب با نیاز شما بوده و برند سازنده آن نیز باید کیفیت خوبی داشته باشد. همانطور که می‌دانید در بازار برند لپ تاپ اچ پی (HP) و ایسوس (ASUS) جزو برندهای معروف و پرفروش هستند که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند لپ تاپ خود را از بین این دو برند انتخاب کنند در نتیجه به مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی می‌روند.

    بسیاری از افراد اطلاعاتی در مورد این دو برند ندارند و در هنگام خرید می‌پرسند که تفاوت لپ تاپ اچ پی و ایسوس در چیست؟ لپ تاپ ایسوس بهتره یا اچ پی؟ یا در هنگام مقایسه لپ تاپ asus و hp باید به چه فاکتورهایی دقت کرد؟ در این مقاله از دکان استوک ابتدا توضیح مختصر در مورد لپ تاپ‌های برند اچ پی و ایسوس و ویژگی‌های آنها داده ‎ایم و سپس از جنبه‌های مختلف به مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی خواهیم پرداخت. در نتیجه اگر می‌خواهید بدانید که کدام برند مناسب شما است تا انتهای این مقاله از دکان استوک با ما همراه باشید.

     

     

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی از لحاظ ویژگی‌های منحصر به فرد

    برند اچ پی یک برند قدیمی ‌و شناخته شده آمریکایی است. لپ تاپ‌های سری Envy و Spectre از لپ‌تاپ های با کیفیت و گران قیمت این برند هستند که قدرت در کیفیت را به رخ بقیه کشیده‌اند. در واقع سری‌های رده بالا اچ پی کیفیت ساخت بالایی دارند و پر فروش هستند. از ویژگی‌های لپ تاپ‌های اچ پی می‌توان مواردی چون ماندگاری و دوام بالا، طول عمر عالی باتری و کیفیت ساخت فوق العاده را نام برد.

    برند ایسوس یک برند تایوانی است که توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار رقابتی لپ تاپ داشته باشد. از لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس می‌توان سری Zenbook و X را نام برد. البته در محبوبیت این برند دو سری Screen Pad  و ROG تاثیر زیادی داشته‌اند. از ویژگی‌های لپ تاپ‌های ایسوس می‌توان به جذابیت بالای طراحی، قیمت اقتصادی، داشتن نوآوری و قابلیت بازی اشاره کرد. مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی به همین جا ختم نمی‌شود برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی از لحاظ ویژگی‌های منحصر به فرد

     

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی از جنبه‌های مختلف

    در این بخش لازم دانستیم تا از جنبه‌های مختلف چون طراحی، قیمت، ماندگاری و دوام و ... لپ تاپ‌های ایسوس و اچ پی را مقایسه کنیم.

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی از جنبه‌های مختلف

     

    طراحی لپ تاپ ایسوس و اچ پی

    در مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی از نظر طراحی به راحتی نمی‌توان در مورد این دو برند قضاوت کرد چرا که هر دو آنها از متریال با کیفیت در ساخت مدل‌های مختلف لپ تاپ بهره گرفته‌اند. متریال استفاده شده در بدنه لپ تاپ‌های HPکیفیت بالایی دارند و همین موضوع موجب شده است در بین کاربران استحکام لپ تاپ‌های hp زبان زد شود. در مقابل طبق نظرسنجی‌های انجام شده در مراجع گوناگون به این نتیجه رسیده‎اند که از لحاظ طراحی ظاهری لپ تاپ‌های ایسوس عملکرد بهتری دارند. البته در مدل‌های میان رده لپ تاپ‌های اچ پی در نقطه بالاتری قرار گرفته‌اند.
    یکی از مواردی که باید در اینجا گفت این است که ایسوس با سری Zenbook و به لطف استفاده از Screenpad  صفحه نمایش‌های لمسی با وضوح و کیفیت تصویر بالا توانسته است در عرصه نوآوری  طراحی قدرت خود را به رخ بکشد و در این عرصه عملکرد خوبی داشته باشد.

    در نهایت در زمینه طراحی نمی‌توان به صورت قطعی گفت که عملکرد کدام برند از دیگری بهتر است چرا که در عرصه‌های مختلف عملکرد متفاوت و بهتری از یکدیگر داشته اند. در حالت کلی در مورد کیفیت متریال خیالتان از هر دو برند آسوده باشد چرا که قطعاً از مواد با کیفیت و مرغوب در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

    طراحی لپ تاپ ایسوس و اچ پی

     

    مقایسه طول عمر و ماندگاری

    بدون شک در مقایسه لپ تاپ HP و ASUS وقتی صحبت از طول عمر و دوام می‌شود لپ تاپ‌های اچ پی از نظر استحکام در بین کاربران برنده هستند. بدنه لپ تاپ‌های اچ پی از مواد و متریال خوبی ساخته شده که دوام و کیفیت این دستگاه‎ها را تضمین کرده است. اگر شما به دنبال خرید یک لپ‌تاپ با کیفیت هستید و می‌خواهید تنها یک بار هزینه کنید قطعاً لپ تاپ‌های اچ پی گزینه خوبی برای شما خواهند بود. البته برند ایسوس در مدل‌های جدید خود محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است که استحکام خاص و بالایی دارند البته قیمت لپ تاپ ایسوس در این مدل‌ها نسبت به قیمت مدل‌های مشابه لپ تاپ HP بالاتر است و از لحاظ استحکام و دوام یکسان بوده یا حتی پایین تر می‌باشند.

    طول عمر و ماندگاری

     

    میزان قیمت لپ تاپ ایسوس و اچ پی

    از لحاظ میزان قیمت در مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی باید بگوییم که هر دو برند لپ تاپ‌هایی با قیمت پایین تا بالا را طراحی و به بازار فروش عرضه می‌کنند اما در حالت کلی قیمت لپ تاپ‌های ایسوس نسبت به HP مناسب‌تر است این در حالی است که هر دو از تجهیزات یکسانی استفاده می‌کنند و دلیل گرانی لپ تاپ اچ پی متریال خوبی است که به کار برده است. اما شرکت اچ پی برای این که قیمت را به لپ تاپ‌های ایسوس نزدیک کند تخفیفات خوبی را برای کاربران در نظر گرفته است.

    در حالت کلی شرکت اچ پی تمرکز اصلی خود را در تولید لپ تاپ‌های رده بالا با قیمت گران قرار داده است که کیفیت و دوام بالایی دارند. در مقابل شما با خرید لپ تاپ ایسوس هر چه را که پرداخت کرده‌اید به دست خواهید آورد.

    ✔️پیشنهاد دکان استوک✔️

    برای اینکه در  خرید لپ تاپ صرفه جویی کنید و هزینه مازاد و بیهوده پرداخت نکنید، می توانید لپ تاپ استوک بخرید. همچنین برای مشاهده موجودی های  لپ تاپ استوک ایسوس و اچ پی می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید:

    خرید لپ تاپ استوک asus

    خرید لپ تاپ استوک hp

    میزان قیمت لپ تاپ ایسوس و اچ پی

     

    مقایسه نمایشگر لپ تاپ ایسوس و اچ پی

    در این مورد هر دو برند عملکرد خوبی دارند. نمایشگر‌های لپ تاپ‌های ایسوس و اچ پی مجهز به تکنولوژیOLED  هستند. در این تکنولوژی تصاویر با کیفیت بالا و گرافیک بهتر به نمایش در می‌آیند و رنگ‌های مشکی عمق دید بیشتری دارند. با توجه به نیاز کاربران مختلف هر دو شرکت از لحاظ سایز صفحه نمایش لپ تاپ‌های ۱۳ اینچی تا بزرگترین سایز یعنی ۱۷ اینچی را در سبد محصولات تولیدی خود دارند. در نتیجه در مقایسه لپ تاپ HP و ASUS از لحاظ نمایشگر هر دو عملکرد تقریبا یکسانی دارند.

    مقایسه نمایشگر لپ تاپ ایسوس و اچ پی

     

    مقایسه ماندگاری باتری لپ تاپ ایسوس و اچ پی

    از لحاظ میزان ظرفیت باتری لپ تاپ‌های اچ پی مخصوصا برای مصارف تجاری بسیار ایده‌آل هستند. شرکت اچ پی برای جلوگیری از فرسودگی باتری عملکردهای فوق العاده‌ای چون فناوری Adaptive Battrey Optimizer را به کار برده است که در دو سری Omen و Pavillion دیده می‌شود. 

    مقایسه ماندگاری باتری لپ تاپ ایسوس و اچ پی

    در انتهای مقاله مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی لازم به ذکر است که برای مصارف روزمره و دانش آموزان، هر دو برند مدل‌های خوبی را به بازار عرضه کرده‌اند البته برای دانش آموزان لپ تاپ‌های کروم بوک به دلیل داشتن وزن سبک و قیمت مناسب گزینه‌ی ایده‌آل‌تری هستند. شرکت ایسوس سال‌هاست که لپ تاپ‌های گیمینگ متنوعی را طراحی و تولید می‌کند و توانسته است نظر گیمرها را به خود جلب کند. در نهایت تصمیم آخر با شماست که کدام لپ تاپ برای شما مناسب‌تر است. حتما قبل از خرید لپ تاپ مشخصات فنی مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا لپ تاپی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا