فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    راهنمای خرید مانیتور استوک و دست دو

    راهنمای خرید مانیتور استوک و دست دو

    راهنمای خرید مانیتور دست دوم به شما کمک می‌کند تا ریسک‌های خرید را به حداقل برسانید چرا که معمولا خرید اجناس دست دوم ریسک‌هایی را به دنبال دارد. قیمت مانیتور معمولاً بالا است و جزو تجهیزات ضروری و مورد نیاز محسوب می‎شود. یکی از راه‌های بالا بردن و بهبود عملکرد کار استفاده از مانیتورهای با کیفیت است که قطعا قیمت بالایی دارند اگر شما می‌خواهید یک مانیتور با هزینه کمتر و کیفیت بهتر داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید مانیتور استوک است.

    سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است کسانی که قصد خرید مانیتور دست دوم را دارند باید به چه نکاتی توجه کنند؟ ما در این مقاله از دکان استوک به راهنمای خرید مانیتور استوک پرداخته‌ایم و نکات مهم آن را شرح داده‌ایم و در نهایت نحوه تست مانیتور کارکرده را آموزش می‌دهیم. اگر می‌خواهید بهترین خرید را داشته باشید و در این زمینه به فردی با اطلاعات کافی تبدیل شوید این مقاله را از دست ندهید.

     

     

    پنج نکته مهم در راهنمای خرید مانیتور دست دوم

    قبل از اینکه شما مانیتور دست دوم یا استوک را خریداری کنید بهتر است که ابتدا نیازهای خود را بشناسید برای مثال اگر به دنبال یک مانیتور برای کارهای طراحی هستید باید مانیتوری را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت تصویر و کارت گرافیکی خوب باشد و پس از آن با نکات خرید آن آشنا شوید تا محصولی را خریداری کنید که از لحاظ کیفیت و کارایی مطلوب باشد. با خرید مانیتور استوک تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد اما قطعاً باید مانیتورهایی را انتخاب کنید که ارزش خرید را داشته باشند.

    راهنمای خرید مانیتور دست دوم

     

    1- بررسی ظاهر مانیتور

    یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا در مورد مانیتور اطلاعات زیادی کسب کنید بررسی ظاهر آن است. یک مانیتور استوک سالم قطعاً آسیب خوردگی و خراش‌های زیادی ندارد البته باید از خراش‌های کوچک چشم پوشی کرد. همچنین درگاه‌ها و کابل‌های مانیتور را نیز به دقت بررسی و تست کنید که مشکلی نداشته باشند و به خوبی کار کنند.

    بررسی ظاهر مانیتور

     

    2- توجه به قیمت مانیتور استوک

    یکی از نکات مهم در راهنمای خرید مانیتور دست دوم توجه به قیمت آن است. قبل از خرید، قیمت مانیتور دست دوم انتخابی خود را با قیمت نو آن مقایسه کنید و از طریق سایت‌های دیگر قیمت نمونه‌های کارکرده را به دست بیاورید. به این نکته توجه داشته باشید که اگر قیمت یک مانیتور کارکرده بیش از حد پایین باشد نمی‌توان به کیفیت و کارایی آن اعتماد کرد چرا که پایین بودن قیمت نشانه از معیوب بودن مانیتور و وجود آسیب در آن می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی دکان استوک تمامی مانیتورها با تضمین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می‌رسند و خیال شما از این بابت راحت است.

    توجه به قیمت مانیتور استوک

     

    3- توجه به عمر و کیفیت مانیتور دست دوم

    در خرید مانیتور دست دوم سعی کنید که مدل‌های قدیمی را انتخاب نکنید چرا که مدت طولانی کار کرده‎اند و احتمال خرابی در این مدل‌ها نسبت به مدل‌های جدید بالاتر است. بهترین انتخاب، مانیتورهایی هستند که حداکثر سه سال از زمان عرضه آنها گذشته است.

    توجه به عمر و کیفیت مانیتور دست دوم

     

    4- خرید از فروشگاه‌های معتبر

    یکی از بهترین راه‌ها برای برخورداری از مانیتور دست دوم و یا استوک با کیفیت خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر است چرا که این فروشگاه‌ها محصولات با کیفیت را به فروش می‌رسانند. حتما مانیتور خود را از فروشگاهی خریداری کنید که مهلت تست و تضمین کیفیت داشته باشد. فروشگاه اینترنتی دکان استوک یک محل مناسب برای خرید انواع مانیتور استوک گیمینگ، طراحی، برنامه نویسی و دانشجویی با کیفیت است.

    اگر تصمیم دارید مانیتور دست دوم خود را از یک فرد خریداری کنید از او بخواهید که رسید خرید مانیتور را به شما ارائه دهد اگر مانیتور کارت گارانتی، جعبه و متعلقات دیگر نیز دارد آنها را نیز فراموش نکنید میزان سالم بودن این متعلقات نشان می‌دهد که صاحب قبلی تا چه حد در نگهداری مانیتور دقت و وسواس داشته است.

    خرید از فروشگاه‌های معتبر

     

    5- بررسی تنظیمات مانیتور

    اگر تنظیمات برخی از مانیتورها را تغییر دهید به مشکل بر می‌خورند و ایراد دارند. برای دانستن اینکه مانیتور انتخابی شما این مشکل را ندارد تنظیمات مانیتور چون میزان کنتراست، روشنایی و ... را تغییر دهید و یا حالت‌های دیگر را فعال کنید و توجه کنید که آیا تغییری در مانیتور ایجاد می‎شود یا نه.

    بررسی تنظیمات مانیتور

     

    همچنین بخوانید: بهترین مانیتور برای کارهای گرافیکی

    آموزش نحوه تست مانیتور استوک

    یکی از مهم‌ترین موارد در راهنمای خرید مانیتور دست دوم و استوک انجام تست‌های مختلف برای اطمینان حاصل کردن از سلامت قطعات مختلف آن است. در ادامه شما را با روش‌های تست مانیتور آشنا می‌کنیم.

     

    1- بررسی سلامت پیکسل‌ها و پنل

    یکی از موارد مهمی که باید حتما در هنگام خرید مانیتور انجام دهید بررسی سلامت پنل و پیکسل‌های آن است. برای این کار می‌توانید تصاویر یا صفحاتی به رنگ‌های قرمز، سبز، آبی، مشکی و سفید با را باز کنید و اگر تمام پیکسل‌ها یک دست و یک رنگ باشند پنل سالم است. این موضوع را به یاد داشته باشید که راهی برای تعمیر پیکسل مرده یا سوخته وجود ندارد. پیکسل مرده رنگی ثابت دارد و ممکن است اصلا روشن نشود و به رنگ مشکی خود را نشان دهد.

     

    2- استفاده از برنامه‌ها و سایت‌های تست مانیتور

    سایت‌های مختلفی چون  EIZO Monitor Testهستند که شما به وسیله آن می‌توانید سلامت مانیتور را مورد تست قرار دهید. همچنین نیز برنامه‌های مختلفی طراحی شده ‎اند که برای پیدا کردن پیکسل‌های معیوب و مرده به کار می‌روند و امکان سنجش سطح نویز و کیفیت تصویر مانیتور نیز به وسیله این برنامه‌ها وجود دارد.

    استفاده از برنامه‌ها و سایت‌های تست مانیتور

     

    3- بررسی داغ کردن مانیتور

    یکی از اساسی‌ترین مشکلات مانیتورهای کارکرده این است که پس از اینکه مدتی با آنها کار کردید و داغ شدند ممکن است از کار بیافتند برای دانستن اینکه مانیتور انتخابی شما این مشکل را دارد یا نه مانیتور را حداقل 30 دقیقه روشن نگه دارید. همچنین مانیتور را به مدت یک ساعت روشن نگه دارید و پس از گذشت این زمان بررسی کنید که رنگ پیکسل‌ها سالم باشند و اختلالی در آنها به وجود نیامده باشد.

    بررسی داغ کردن مانیتور

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا