فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مانیتور برای کارهای گرافیکی

    بهترین مانیتور برای کارهای گرافیکی

    اگر طراحی حرفه‌ای هستید بدون شک برای انجام کارهای گرافیکی خود نیاز به یک مانیتور حرفه‌ای دارید. مانیتورهای حرفه‌ای که برای کارهای گرافیکی طراحی شده‌اند عملکرد فوق العاده‌ای دارند و با داشتن بالاترین وضوح با متصل شدن به سایر تجهیزات می‌توانند جدیدترین گزینه‌‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

    شرکت‌‌های مختلفی در سرتاسر دنیا هستند که به طراحی و تولید انواع مانیتور از جمله مانیتور برای کارهای گرافیکی می‌پردازند قیمت مانیتور گرافیکی بدون شک به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته نسبت به مانیتورهای معمولی بالاتر است به همین دلیل بهتر است که حتماً مدلی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را به خوبی برطرف سازد. در این مقاله از دکان استوک تصمیم گرفتیم تا شما را با موارد مهم و نکاتی که باید در زمان خرید مانیتور برای طراحی گرافیکی در نظر بگیرید آشنا کنیم و سپس به معرفی چندین مدل از بهترین مانیتور‌های حرفه‌ای بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

     

     

    مهم‌‌ترین نکات در خرید بهترین مانیتور برای کارهای گرافیگی

    بسیاری از افراد در هنگام خرید مانیتور گرافیکی نو، خرید مانیتور استوک یا مانیتور دست دوم برایشان سوال پیش می‌آید که بهترین مانیتور برای طراحی گرافیک دارای چه ویژگی‌‌هایی است؟ در این بخش شما را با موارد مهمی که باید در هنگام خرید مانیتور به آن دقت کنید آشنا می‌کنیم البته حتما قبل از خرید نیازهای خود را بشناسید تا مانیتوری را انتخاب کنید که بتواند خواسته‌هایتان را برآورده کند.

    همچنین بخوانید: روش تست مانیتور دست دوم

    خرید بهترین مانیتور برای کارهای گرافیگی

     

    1- وضوح تصویر نمایشگر

    یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید مانیتور برای طراحی به آن توجه کنید میزان وضوح تصویر نمایشگر است. برای اینکه خروجی نهایی کار شما به بهترین نحوه نمایش داده شود قطعا باید مانیتور انتخابی شما وضوح تصویر مناسبی داشته باشد.

    امروزه در بازار مانیتورها با کیفیت‌های تصویری مختلفی چون 4k ، 5k و 8k وجود دارند و در بین آنها مانیتورهای 8k از نظر رزولوشن بالاتر هستند و می‌توان لقب پادشاه میدان فناوری را به آنها داد. مانیتورهای 8k تصاویر را  با ۸۰۰۰ پیکسل ارائه می‌دهند و البته در حال حاضر محتوای زیادی برای نمایش در این مقدار رزولوشن وجود ندارد اما قطعاً با گذشت زمان میزان محتوا رو به رشد خواهد بود. مانیتورهای 5k تصاویر را با ۵۰۰۰ پیکسل نمایش می‌دهند و میزان وضوح و نمایش جزئیات در مانیتورهای 5k نسبت به 4k بیشتر است. در بین این کیفیت‌‌های تصویر، کیفیت 4k رزولوشنی استاندارد برای مانیتور‌‌های جدید می‎باشد که تعداد پیکسل‌های آن در عرض مانیتور 4000 پیکسل است در نتیجه تصاویر با وضوح عالی به نمایش گذاشته می‌شوند.

    وضوح تصویر نمایشگر (8k)

     

    2- سایز صفحه نمایش

    مانیتور در سایزهای مختلفی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود جالب است بدانید که برخی از مانیتورها به اندازه صفحه تلویزیون هستند. سایز صفحه نمایش مانیتور انتخابی شما به ابعاد اتاق کارتان بستگی دارد. ناگفته نماند که مانیتور هرچه سایز بزرگتری داشته باشد بدون شلوغی فضای بهتری را برای طراحی گرافیک در اختیار کاربر قرار خواهد داد البته برخی از کاربران با مانیتورهای کوچک بهتر کار می‌کنند و تمرکز کارشان بالاتر است در نتیجه انتخاب اندازه مانیتور به اولویت‌‌های شما نیز بستگی دارد.

    سایز صفحه نمایش

     

    3- میزان بودجه

    فرقی نمی‌کند که به دنبال یک مانیتور برای کارهای گرافیکی و حرفه‌ای باشید و یا یک مانیتور برای کارهای معمولی را بخواهید باید دستگاه انتخابی‌تان با میزان بودجه شما هماهنگی داشته باشد. قطعاً خرید یک مانیتور گران قیمت که ویژگی‌‌های حرفه‌ای دارد خوب است اما ممکن است مانیتور دیگری با قیمت پایین‌‌تر و با ویژگی‌‌های کمتر نیز بتواند نیاز شما را برطرف کند.

    همچنین بخوانید:  راهنمای خرید مانیتور استوک

    معرفی بهترین مدل های مانیتور برای کارهای گرافیگی

    در این بخش ما به معرفی بهترین مانیتورهای مناسب طراحی می‌پردازیم و شما را با ویژگی‌‌های آنها آشنا می‎کنیم.

     

    1- مانیتور Curve MX38VC از برند Asus

    این مانیتور دارای صفحه نمایش بزرگ با سایز37.5  اینچی است که با داشتن وضح فوق العاده 3,840 در 1,600 به دستگاهی ایده‌آل برای طراحی تبدیل شده است. مواردی چون شارژر بی سیم Qi و سازگاری با USB-C از ویژگی‌‌های خوبCurve  می‌باشد با اینکه قیمت این مانیتور گران است اما واقعا ارزش خرید را دارد. از مزایای مانیتور Curve MX38VC می‏توان به پنل IPS عالی، داشتن سیستم صوتی بهتر نسبت به سایر نمایشگرها، گزینه‎های اتصال عالی، تجربه بصری 4k و طراحی ظاهری زیبا را نام برد. این محصول معاببی نیز دارد که شامل عدم پشتیبانی از HDR و نصب VESA می‌شود.

    مانیتور Curve MX38VC از برند Asus

     

    2- مانیتور UltraSharp UP3218K از برند دل

    اگر به دنبال بهترین مانیتور 8k برای انجام کارهای گرافیکی خود هستید مانیتور Dell UltraSharp UP3218K قطعا می‌تواند شما را راضی کند. سایز صفحه نمایش این محصول 31.5 اینچ است و همانند پشتیبانی از رنگ از لحاظ کیفیت و ساخت نیز عالی است. از مزایای مانیتور UltraSharp می‌توان به دقت رنگ عالی، کیفیت ساخت خوب و طراحی فوق العاده اشاره کرد. با این وجود هر محصولی معایبی نیز دارد این مانیتور در زمینه گرمایش مشکلاتی دارد و برای کار کردن با آن نیاز به پورت display و سخت افزار قدرتمند دارید پس می‌توان نتیجه گرفت که UltraSharp محصولی شگفت انگیز برای حرفه‎ای‌‌ها است که قیمت مناسبی نیز دارد.

     

    3- مانیتور 27 اینچ دل U2720Q

    اگر به دنبال بهترین مانیتور برای طراحی هستید یکی از محصولات دیگر شرکت دل مانیتور 27 اینچ دل U2720Q است. این محصول از پنل IPS پشتیبانی می‌کند و با داشتن رزولوشن 2160×3840 پیکسل جزیات را به خوبی نمایش می‌دهد. از قابلیت‌‌های خوب مانیتور U2720Q 27 اینچی شرکت دل می‌توان به قدرت چرخش 90 درجه‎ای، قابلیت تنظیم ارتفاع، داشتن پورت‌‌های اتصال متنوع چون USB-C، USB-A و ...، طراحی زیبا و ساده را نام برد.

    مانیتور 27 اینچ دل U2720Q

     

    4- مانیتور 27 اینچ مدل 27MD5KB-B ال جی

    یکی دیگر از محصولاتی که توانسته به یکی از بهترین مانیتورها برای طراحی تبدیل شود مانیتور 27 اینچی MD5KB-B است. صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن ‎5120 x 2880 پیکسل می‌باشد و در نتیجه تصاویر را با کیفیت بی‎نظیر نمایش می‌دهد. مواردی چون روشنایی عالی مانیتور، وزن سبک، کیفیت ساخت بالا و بدنه‌ی باریک از ویژگی‌‌هایی هستند که سبب شده تا نظر بسیاری از طراحان به خرید این مانیتور جلب شود. از قابلیت‌‌های مانیتور ال جی 27 اینچ مدل MD5KB-B می‌توان پورت‌های متنوع اتصال، پایه‏ی مقاوم، دو بلندگوی 5 واتی، وب کم داخلی و ... را نام برد. از دیگر مانیتورهای 27 اینچی شرکت الجی مدل 27UL850 است که از بهترین مانیتورها برای طراحی گرافیک با قیمت کاملا مناسب محسوب می‌شود.

    مانیتور 27 اینچ مدل 27MD5KB-B ال جی

     

    5- مانیتور Samsung Odyssey G9

    یکی از بزرگترین مانیتورها برای انجام کارهای گرافیگی Samsung Odyssey G9 است که صفحه نمایشی با سایز 49 اینچ دارد. این محصول با داشتن کیفیت وضوح 5k بهترین کیفیت تصویر در حالت‌‌های SDR و HDR ارائه می‌دهد. از قابلیت‌‌های این محصول می‌توان به جک ۳٫۵ میلی ‌متری هدفون، داشتن پورت‌‌های متنوع (پورت HDMI، پورت Display و پورتUSB III)، زاویه دید 178 درجه عمودی و افقی، مقاومت بالا در برابر ضربه و آسیب‌‌های فیزیکی را نام برد که بدون شک نظر طراحانی که به دنبال بهترین مانیتور ultra–wide مناسب طراحی گرافیک هستند را به خود جلب می‌کند.

    خلاصه محتوا

    برخی از طراحان نمی‎خواهند هزینه‌‌های بالایی را صرف خرید مانیتور برای کارهای گرافیک کنند خوشبختانه مدل‌های مانیتور استوک در بازار زیاد است و با خرید مانیتور استوک برای کارهای گرافیکی، می‎توان از یک محصول با کیفیت بالا برخوردار شد که از لحاظ عملکرد با مدل‌های نو خود برابری دارد. در فروشگاه اینترنتی دکان استوک مدل‌‌های متنوعی از مانیتور استوک با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رسند که از برندهای معتبر هستند. اگر شما در انتخاب مانیتور مردد هستید و نمی‌دانید که کدام مدل به درد شما میخورد باید بگوییم که مشاوران تیم دکان استوک به خوبی می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند برای انتخاب بهترین مانیتور گرافیکی با کارشناسان تیم دکان استوک تماس بگیرید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا