فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    لپ تاپ استوک بخریم یا نه

    لپ تاپ استوک بخریم یا نه

    در چند سال اخیر ورود کالاهای استوک به ویژه لپ تاپ‌های استوک به بازار ایران افزایش چشمگیری داشته است و در حال حاضر فروشگاه‌های واقعی و آنلاین بسیاری در زمینه فروش لپ تاپ استوک فعالیت دارند. بسیاری از افراد با واژه استوک به صورت کامل آشنایی ندارند و نمی‌دانند که لپ تاپ استوک چیست و یا اینکه این سوال که آیا لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟ ذهنشان را مشغول کرده است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پس این مقاله از دکان استوک را از دست ندهید و تا آخر آن با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید. 

     

     

    لپ تاپ استوک چیست؟

    در ایران بسیاری از افراد کالای استوک را به عنوان کالای دست دوم و یا کارکرده می‌شناسند ولی باید بگوییم که اینطور نیست و تفاوت زیادی بین این دو کالا وجود دارد. کلمه استوک (stock) در زبان لاتین به معنای ذخیره شده در انبار است و لپ تاپ استوک شامل موارد زیر می‌شود. 


    1- لپ تا‌پ‌هایی که هنوز در انبار باقی مانده و به فروش نرفته‌اند با عنوان لپ تاپ استوک به کشورهای خارورمیانه صادر می‌شوند. در واقع خط تولید این لپ تاپ‌ها متوقف شده است و دیگر توسط شرکت‌های سازنده تولید نمی‌شوند.

    لپ تاپ انباری استوک

    2- در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکایی و اروپایی برای جذب مشتریان بیشتر، سیستم خدمات پس از فروش به صورتی است که خریداران می‌‌توانند لپ تاپ خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه مرجوع کرده و پس بفرستند و بهای کل کالا را دریافت کنند. لپ تاپ‌های مرجوع شده به دلیل اینکه از بسته بندی خارج شده‌اند دیگر به عنوان محصولاتی نو و آکبند شناخته نمی‌شوند از این رو به هیچ وجه دوباره وارد فروشگاه نشده و مستقیما به انبارها فرستاده می‌شوند. بعد از این مرحله لپ تاپ‌ها از نظر کیفی درجه بندی می‌شوند و به صورت عمده با قیمت بسیار کمتر به کشورهای جهان سوم از جمله ایران صادر می‌شوند و به فروش می‌‌رسند. از مهم‌ترین مراکز وارد کننده لپ تاپ استوک اروپایی به خاورمیانه کشور امارات متحده است.

    بازگرداندن کالا تا 30 روز

    مزایای لپ تاپ استوک

    1- مناسب بودن قیمت لپ تاپ استوک

    قیمت مناسب در کنار کیفیت فوق العاده را می‌توان از دلایل اصلی ترغیب مشتریان به خرید لپ تاپ استوک دانست. لپ تاپ استوک به علت شرایطش نسبت به نمونه‌های آکبند و نو خود قیمت پایین‌تری دارد و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد چه آنهایی که توان مالی کافی برای خرید لپ تاپ نو را دارند و چه کسانی که از نظر مالی در سطح مناسبی قرار ندارند به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورند. 

    مناسب بودن قیمت لپ تاپ استوک

     

    2-    کیفیت ساخت فوق العاده

    همه ما دوست داریم لپ تاپی را که خریداری می‌کنیم از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و بتواند تا سال‌های طولانی بدون خرابی کار کند. اکثر مدل‌های لپ تاپ استوک دارای قطعات با کیفیت و سالمی هستند که سبب افزایش طول عمر آنها شده است و به جرات می‌توان گفت که در بیشتر موارد از نظر کیفیت و کارایی با نمونه‌های آکبند یکسان هستند.

    کیفیت ساخت فوق العاده در لپ تاپ استوک

     

    3-    تست لپ تاپ‌های استوک

    اکثر لپ تاپ‌های استوک دارای بدنه بسیار مقاومی هستند و از طرفی قبل از عرضه به کشورهای خاورمیانه مورد تست‌های امنیتی فراوانی قرار می‌گیرند تا ایرادی نداشته باشند. ولی باز هم این نکته را قبل از خرید لپ تاپ استوک در نظر بگیرید که خرید خود را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که تضمین قیمت و کیفیت کالا جزو خدمات آنها به مشتریانش باشد و فروشگاه دکان استوک یکی از آنها است. 

    تست لپ تاپ‌های استوک

    4-    درجه بندی لپ تاپ‌های استوک

    جالب است بدانید بعد از اینکه لپ تاپ‌های استوک در انبار ذخیره می‌شوند از لحاظ کیفیت درجه بندی شده و سپس به فروش می‌رسند. درجه و گرید بندی لپ تاپ استوک شامل گرید A (A++ , A+ , A)، گرید B، گرید C، گرید D و گرید R می‌شود که روشی استاندارد برای توصیف وضعیت ظاهری و سخت افزاری لپ تاپ به خریداران است و این مورد را می‌توان یکی از مزایای لپ تاپ‌های استوک دانست. برای مثال لپ تاپ‌ استوک گرید A ممکن است اصلا کار نکرده و یا نهایتا 30 روز از آن استفاده شده و کاملا سالم و نو باقی مانده باشد.  

    درجه بندی لپ تاپ‌های استوک

     

    4- خریدی مقرون به صرفه‌تر

    با همان میزان هزینه‌ای که برای خرید یک لپ تاپ نو معمولی و میان رده می‌کنید می‌توانید یک لپ تاپ استوک پیشرفته‌تر را با مشخصات سخت افزاری بالاتر خریداری کنید و این به معنای یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه‌تر است.  

     

    5-    تنوع لپ تاپ استوک 

    لپ تاپ‌‌های استوک در انواع مدل‌ها، مشخصات سخت افزاری و نوع کاربردی بسیار متنوعی در بازار و فروشگاه‌ها موجود بوده و از برندهای معتبری چون اچ پی، دل، اپل، لنوو، ایسوس و ... هستند در نتیجه شما در انتخاب و خرید لپ تاپ استوک با توجه به نیازتان هیچ محدودیتی ندارید. 

    همچنین بخوانید: مقایسه لپ تاپ ایسوس و اچ پی

    تنوع لپ تاپ استوک

     

    معایب لپ تاپ استوک 

    1- اکثر مدل‌های لپ تاپ استوک از نظر ظاهری به اندازه لپ تاپ‌های نو زیبایی و ظرافت ندارند و معمولا بدنه سنگین‌تری نیز دارند.

    2- تنوع رنگ لپ تاپ‌های استوک بالا نیست.

    3- با توجه به اینکه فصل فروش این گونه لپ تاپ‌ها به پایان رسیده و جدید نیستند شما نمی‌توانید یک لپ تاپ استوک آخرین مدل و به روز را در بازار یافته و خریداری کنید. 

    4- قبل از خرید لپ تاپ استوک لازم است تا بخش‌های مختلف سخت افزاری آن را مورد تست و بررسی قرار دهید که شامل تست سلامت کیبورد، نمایشگر، باتری، CPU، کارت گرافیک و ... می‌شود و از سلامت قطعات آن مطمئن شوید. چرا که خرابی هر یک از قطعات سخت افزاری بر عملکرد کلی لپ تاپ استوک تاثیر دارند.

    تست کامل لپ تاپ استوک

    در آخر باید این نکته را نیز یاد آوری کنیم که اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید حتما به فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دکان استوک یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که حجم وسیعی از انواع لپ تاپ استوک از برندهای معتبر دنیا را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند. در نتیجه شما برحسب نیاز و خواسته‌های خود حق انتخاب‌های زیادی دارید و از طرفی کالای خریداری شده به سرعت درب منزل به شما تحویل داده می‌‍‌شود. 

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا