فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مارک لپ تاپ استوک

    بهترین مارک لپ تاپ استوک

    انتخاب بهترین برند لپ تاپ استوک یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از افراد در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم دارند. در واقع یکی از سوالاتی که برای آنها پیش می‌آید این است که بهترین مارک لپ تاپ استوک و یا دست دوم در بازار کدام‌ها هستند؟ ما در این مقاله از دکان استوک تصمیم گرفتیم که شما را با بهترین برندهای لپ تاپ استوک آشنا کنیم که محبوب هستند و طرفداران زیادی در بازار دارند. اما قبل از معرفی بهترین مارک های لپ تاپ استوک به پاسخ این سوال می‌پردازیم که برند سازنده چه مقدار باید در خرید شما تاثیر گذار باشد؟ برای اینکه شما پاسخ این سوال‌ها را بدانید و خریدی مناسب داشته باشید تا انتهای این مقاله از دکان استوک با ما همراه باشید.

     

    مارک لپ تاپ استوک چقدر اهمیت دارد؟

    یکی از نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک توجه به برند (Brand) سازنده است اما نمی‌توان گفت که تنها باید در هنگام خرید به مارک لپ تاپ توجه کنید و اگر خرید خود را از برند‌های معتبر و مشهور انجام دهید به این معناست باشد که بهترین انتخاب را داشته‎اید. به چند دلیل زیر می‌توان گفت که در هنگام خرید نباید در مورد برند سازنده وسواس زیادی به خرج داد.

    همچنین بخوانید: مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر

    1- بسیاری از افراد تنها به برند سازنده توجه می‌کنند و به قطعات داخلی لپ تاپ استوک کاری ندارند اما آیا از لحاظ سخت افزاری دستگاه انتخابی می‎تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد؟ در نتیجه قبل از توجه به برند سازنده نیازهای خود را بشناسید و مدلی را انتخاب کنید که بتواند نیازها و خواسته‌های شما را برآورده کند. بنابراین در هنگام خرید لپ تاپ دست استوک حتماً به مشخصات فنی توجه کنید برای مثال اگر به دنبال کارهای برنامه نویسی هستید باید مدلی با سخت افزار قدرتمند را انتخاب کنید. این نکته را هم بدانید که تمام برندهای خوب لپ تاپ نیز ممکن است مدل‌هایی را تولید کنند که از سوی کاربران راضی کننده نباشد و در نتیجه در مورد مدل‌های متنوع به خوبی تحقیق کنید.

    اهمیت برند لپتاپ استوک

     

    2- در مورد سخت افزار بهترین برند لپ تاپ استوک باید گفت که شرکت‌های تولید کننده قطعات الکترونیکی خود را از شرکت‌هایی چون سامسونگ و اینتل تامین می‌کنند و تنها کار مونتاژ لپ تاپ‌ها به شرکت‌های چینی سپرده می‌شود پس می‌توان این نتیجه را گرفت که از لحاظ تکنولوژی ساخت بهترین مارک ‌های لپ تاپ استوک با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند.

    کیفیت سخت افزار و قطعات لپتاپ

     

    3- یکی از موارد دیگری که لازم دانستیم در مورد لپ تاپ استوک بگوییم توجه به استفاده کاربران از لپ تاپ است. برای مثال شخصی از لپ تاپ ایسوس برای کارهای ساده و روزمره چون تماشای فیلم، اتصال به اینترنت و گوش دادن موسیقی استفاده می‎کند در نتیجه این لپ تاپ می‌تواند برای شما در طول سال‌های متوالی بدون مشکل کار کند اما برخی از افراد با همان مدل لپ تاپ کارهای سنگین و گرافیکی را انجام می‌دهند و همین موضوع سبب می‌شود تا به کارت گرافیک و سایر سخت افزارهای دستگاه آسیب برسد و عمر آنها زودتر تمام شود در اینجاست که در مورد برند سازنده آن لپ تاپ یک بار منفی در شما ایجاد می‌شود.

    کاربرد و طراحی لپتاپ

    پس می‌توان گفت که این روزها از آنجا که رقابت میان تولیدکنندگان لپ‌تاپ زیاد شده همه آنها برای برنده شدن در میدان رقابت لپ تاپ‌هایی با کیفیت خوب را تولید می‌کنند. در هنگام خرید لپ تاپ استوک و یا دست دوم، اول از همه باید به سخت افزار لپ تاپ توجه کنید که متناسب با خواسته و نیاز شما باشد و دومین اولویت خود را کیفیت آن قرار دهید و پس از آن انتخاب بهترین برند لپ تاپ اولویت سوم شما می‎باشد. 

     

    معرفی بهترین برند لپ تاپ استوک 

    اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید برای خرید لپ تاپ آکبند هزینه زیادی کنید قطعاً خرید لپ تاپ استوک برای شما ایده‎آل می‌باشد. در فروشگاه اینترنتی دکان استوک لپ تاپ استوک از برندهای متنوع با بهترین سخت افزارها به فروش می‌رسند. شما عزیزان می‌توانید بهترین لپ تاپ مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی دکان استوک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به معرفی بهترین مارک لپ تاپ استوک موجود در بازار می‌پردازیم.

     

    1- لپ تاپ استوک لنوو (Lenovo)

    یکی از بهترین مارک‌های لپ تاپ موجود در بازار برند چینی لنوو است که محصولاتی با سخت افزار خوب و قیمت مناسب را به بازار فروش عرضه می‌کند. قابلیت ارتقای قطعات لپ تاپ‌های لنوو یکی از نکات قابل توجه آنهاست.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت انواع لپ تاپ استوک لنوو

    لپتاپ استوک لنوو

     

    2- لپ تاپ استوک اچ پی (hp)

    در لپ تاپ‌های اچ پی نو آوری و طراحی چشم‌گیر به کار رفته است در نتیجه گزینه‎ی خوبی برای کسانی محسوب می‌شوند که ظاهر لپ تاپ برایشان مهم است. این شرکت آمریکایی لپ تاپ‌های خود را با سخت افزار قوی و کیفیت ساخت بالا در مدل‌های متنوعی به بازار فروش عرضه می‌کند.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت انواع لپ تاپ استوک اچ پی

    برند لپتاپ استوک اچ پی

     

    3- لپ تاپ استوک دل (dell)

    لپ تاپ‌های آمریکایی دل به کیفیت ساخت فوق العاده و مقاومت بالا شهرت دارند و در برابر ضربه و خط و خش کاملا ایمن هستند. شرکت دل در زمینه‎ی سخت افزار عملکرد خوبی دارد به همین دلیل لپ تاپ‌های استوک دل طرفداران زیادی در بازار دارند.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت انواع لپ تاپ استوک دل

    برند لپتاپ استوک دل

     

    4- لپ تاپ استوک اپل (apple)

    از گران‌ترین و لوکس‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار لپ تاپ‌های اپل هستند. شرکت آمریکایی اپل لپ تاپ‌های خود را در دو نوع مک پرو و مک بوک ایر طراحی و تولید می‎کند. لپ تاپ‌های مک پرو حرفه‎ای‌تر و قوی‎تر هستند. کیفیت سرعت لپ تاپ‌های استوک اپل فوق العاده است اما اگر به سیستم عامل ویندوز عادت دارید شاید در روزهای اول کار با لپ تاپ اپل که دارای سیستم عامل مک است برای شما سخت و آزار دهنده باشد.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت انواع لپ تاپ استوک اپل

    برند لپتاپ استوک اپل

     

    5- لپ تاپ استوک سونی (sony)

    لپ تاپ‌های استوک سونی طرفداران زیادی در بازار دارند و دلیل آن استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت در ساخت آنهاست. اگر قصد خرید لپ تاپی با طول عمر بالا را دارید که قیمتی پایین‌تر از اپل داشته باشد بدون شک سونی می‌تواند بهترین برند لپ تاپ استوک برای شما باشد. البته قیمت لپ تاپ سونی نسبت به برندهای دیگر به جز اپل بالاتر است و با همان بودجه که برای خرید لپ تاپ سونی با پردازنده core i5 صرف می‌کنید می‌توانید لپ تاپی با سخت افزار و کارت گرافیگی قوی‌تر با پردازنده  core i7iرا از برندهای دیگر بخرید.

    برند لپتاپ استوک سونی

     

    6- لپ تاپ استوک ایسوس (Asus)

    لپ تاپ‌های استوک ایسوس سالهاست که طرفداران زیادی در بازار دارند و مجهز به آخرین فناوری‌های روز می‌باشند. لپ تاپ‌های ایسوس ظاهری شیک داشته و با داشتن تکنولوژی‌های فوق العاده واقعا ارزش خرید را دارند.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت انواع لپ تاپ استوک ایسوس

    برند لپتاپ استوک ایسوس

     

    7- لپ تاپ استوک ایسر (Acer)

    برند ایسر نسبت به برندهای قبلی در ایران شهرت زیادی نداشته و دلیل آن این است که لپ تاپ‌هایی بسیار خاص را در سبد تولیدات خود ندارد اما اگر به دنبال لپ تاپ استوک با قیمت مناسب هستید لپ تاپ‌های استوک ایسر انتخاب خوبی هستند.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت انواع لپ تاپ استوک ایسر


    برند لپتاپ استوک ایسر

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا