فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    راهنمای خرید پرینتر برای کافی نت

    راهنمای خرید پرینتر برای کافی نت

    امروز در بازار پرینترهای مختلفی از برندهای متعدد وجود دارد و همین موضوع می‌تواند کار شما را برای انتخاب سخت کند. فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید پرینتر استوک یا پرینتر نو برای کافی نت خود باشید باید به ویژگی‌هایی که یک پرینتر را برای استفاده در یک کافی نت مناسب می‌کند توجه ویژه‌ای داشته باشید. ما در این مقاله از دکان استوک شما را با راهنمای خرید پرینتر برای کافی نت آشنا می‌کنیم و در انتها با چند مدل از بهترین پرینترهای مناسب برای کافی نت آشنا خواهید شد.

    راهنمای خرید بهترین پرینتر برای کافی نت

    راهنمای خرید بهترین پرینتر برای کافی نت

    پرینترهای موجود در بازار از لحاظ ظرفیت سینی چاپ، داشتن قابلیت چاپ دورو، رزولوشن، سرعت چاپ و قابلیت‌های دیگر با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در هنگام خرید باید با مشخصات سخت افزاری و امکانات مدل انتخابی خود به خوبی آشنا شوید و بدانید که آیا متناسب با نیاز شما است یا خیر. در این بخش ویژگی‌های مهم یک پرینتر برای کافی نت را شرح می‌دهیم.

    1- میزان سرعت و کیفیت چاپگر

    اولین مورد در راهنمای خرید پرینتر برای کافی‌نت توجه به کیفیت چاپگر است. یک چاپگر مناسب کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد و موضوع دیگر سرعت چاپ آن می‌باشد. از آنجا که ممکن است روزانه کافی نت‌ها با حجم بالایی از چاپ روبرو شوند در نتیجه باید به سراغ خرید پرینتری بروید که سرعت بالایی داشته باشد.

    2- پشتیبانی از انواع کاغذ

    چاپگر مناسب برای کافی نت‌ها باید بتواند از انواع مختلف کاغذ پشتیبانی کند و کار با آن راحت باشد.

    3- مناسب بودن قیمت

    بهترین پرینتر برای کافی نت باید قیمت مناسبی داشته باشد صرفا خرید یک پرینتر گران‌قیمت به منزله درست‌ترین انتخاب نیست و قیمت پایین یک پرینتر می‌تواند نشانه پایین بودن کیفیت آن باشد. در اکثر کافی نت‌ها از چاپگرهای جوهرافشان که نسبتا قیمت به صرفه‌ای دارند و نگهداری از آنها نیز آسان است استفاده می‌کنند اما اگر نیاز به چاپ سریع حجم زیادی از اسناد باشد خرید چاپگرهای لیزری مناسب‌تر می‌باشد. بسته به ویژگی و نوع پرینتر قیمت آن نیز متفاوت است برای مثال قیمت پرینترهای لیزری نسبت به جوهرافشان بیشتر است. هر چه امکانات یک پرینتر بیشتر باشد و مجهز به امکانات به روزی چون تغذیه خودکار اسناد و یا اتصال بی‌سیم باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

    4- توجه به نوع چندکاره یا تک‌کاره بودن

    پرینترهای لیزری و جوهر افشان در انواع مختلف چندکاره و تک‌کاره در بازار موجود هستند. پرینترهای تک‌کاره تنها قادر به چاپ متون و تصاویر می‌باشند اما پرینترهای چندکاره علاوه بر قابلیت چاپ امکاناتی دیگری چون فکس، اسکن و غیره را نیز دارند. بسته به نیاز خود می‌توانید به سراغ خرید یکی از این دو نوع پرینتر بروید. قیمت پرینتر چندکاره نسبت به پرینترهای تک کاره بالاتر است ولی می‌توانید پرینتر استوک چند کاره یا پرینتر استوک تک‌کاره را خریداری کرده و از دستگاهی با قیمت مناسب‌تر از نمونه‌های نو خود برخوردار شوید.

    5- مقاومت و عمر مفید بالا

    خرید خود را از برندهای معتبر و شناخته شده انجام دهید که امتحان خود را پس داده‌اند و پرینترهایی با طول عمر بالا را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کنند. ناگفته نماند که پرینترهای کافی نت به اندازه پرینترهای خانگی نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. در نتیجه حتماً از دستگاه به خوبی نگهداری کنید و تونر و جوهر پرینتر را چک کنید که کافی باشد تا کار مشتریان بدون ایجاد مشکل انجام شود.

    6- گارانتی مناسب و قابلیت حمل

    حتماً به گارانتی و خدمات پس از فروش چاپگر انتخابی خود توجه داشته باشید و همچنین قابل حمل بودن آن نیز می‌تواند زمانی که شما می‌خواهید مکان کافی نت خود را تغییر دهید به درد بخورد.

    همچنین بخوانید: تفاوت پرینتر لیزری و جوهر افشان

    معرفی چند مدل از بهترین پرینترها برای کافی نت

    معرفی چند مدل از بهترین پرینترها برای کافی نت

    در این بخش به چند مدل پرینتر که می‌توانند انتخاب خوبی برای کافی نت‌ها باشند می‌پردازیم. برخی از مدل‌ها نمونه‌های استوک آنها نیز در بازار موجود است و شما با خرید پرینتر استوک HP و سایر برندها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

    1- چاپگر همه کاره بی سیم Canon Pixma TS3322

     چاپگر همه کاره بی سیم Canon Pixma TS3322

    یکی از پرینترهای حرفه‌ای برای کافی نت است که علاوه بر چاپ، قابلیت‌های دیگری چون اسکن و کپی را نیز دارد. میزان کیفیت چاپ و دقت به دلیل استفاده از دو کارتریج که با فناوری Full-Photolithography Inkjet Nozzle Engineering (FINE) ادغام شده‌اند، بالا است در نتیجه تصاویر چاپی کیفیت بالایی داشته و مشتریان راضی خواهند بود. یکی از ویژگی‌های خوب پرینتر Pixma امکان نصب آسان آن تنها با دانلود برنامه Canon Print بر روی گوشی شما است. همچنین به لطف قابلیت بی‌سیم، سیستم Wi-Fi قوی در داخل خود پرینتر موجب می‌شود تا مشتریان فایل‌های مورد نیاز برای چاپ در گوشی یا لپ تاپ خود را بدون نیاز به انتقال آنها به رایانه انجام دهند. همچنین اسکن این دستگاه نیز به صورت بی‌سیم است. از مشخصات دیگر Canon Pixma می‌توان مواردی چون کنترل‌های ساده و صفحه نمایش LCD را نام برد. از دیگر پرینترهای خوب بی‌سیم چندکاره می‌توانیم مدل چون HP OfficeJet Pro را نام ببریم. 

    2- پرینتر تک کاره لیزری LaserJet Pro 400 M401dn

     چاپگر همه کاره بی سیم Canon Pixma TS3322

    یکی از بهترین چاپگرهای تک کاره برای استفاده در کافی نت‌هایی که میزان چاپ در آنها بالا است محسوب می‌شود. این پرینتر از برند معروف hp است و با داشتن ۲۵۰ برگ کاغذ توان کار ماهیانه ۵۰ هزار برگ را دارد. از قابلیت‌های خوب چاپگر تک کاره اچ پی M401dn چاپ دو روی اتوماتیک می‌باشد. همچنین ویژگی ePrint این امکان را فراهم کرده است که تمامی‌دستگاه‌ها چون لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و غیره که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند از طریق ایمیل اسناد مورد نیاز برای چاپ را به چاپگر ارسال کنند تا آنها را چاپ کند. این چاپگر دارای یک پورت usb نیز است که امکان اتصال حافظه فلش را فراهم می‌کند از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان پورت شبکه Ethernet ، حافظه 128 مگابایت، سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ 1200x1200 DPI را نام برد.

    3- پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2350DW

    پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2350DW

    یکی دیگر از پرینترهای مناسب برای کافی نت از برند برادر چاپگر HL-L2350DW است. این پرینتر قابلیت چاپ خودکار در دو طرف برگه را دارد و دیگر نیازی به تعویض دستی طرفین برای چاپ دو رو نیست. این پرینتر یکی از پرینترهای پر سرعت محسوب می‌شود که قادر به چاپ 32 برگ در دقیقه است. از ویژگی‌های خوب پرینتر لیزری HL-L2350DW می‌توانیم به سازگار بودن آن با انواع کاغذ چون کارت ملی، شناسنامه، دفترچه و ... اشاره کنیم.

    4- چاپگر بی سیم HP OfficeJet Pro 8035

    چاپگر بی سیم HP OfficeJet Pro 8035

    این پرینتر مناسب برای کافی نت طراحی جمع و جوری دارد و موجب صرفه جویی در فضا می‌شود. با اینکه میزان سرعت چاپ آن (20 برگ در دقیقه) نسبت به چاپگر برادر مدل HL-L2350DW کمتر است اما با رسانه‌ها سازگاری عالی دارد و از کاغذ عکس براق، برچسب‌ها و... پشتیبانی می‌کند. یکی از مزیت‌های خوب این چاپگر میزان مصرف برق پایین آن است همچنین قابلیت self-healing wi-fi (وای فای خود ترمیم شونده) را دارد و در نتیجه اتصال به smooth network (شبکه روان) می‌باشد. با ثبت نام HP Instant Ink به مدت 8 ماه جوهر رایگان برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

    همچنین بخوانید: معرفی بهترین مارک پرینتر

    نتیجه گیری

    بسیاری از خدماتی که توسط کافی نت‌ها ارائه می‌شوند نیاز به پرینتر یا همان چاپگر دارند و اگر یک کافی نت از پرینتر مناسبی استفاده کند صددرصد منجر به رضایت مشتری شده و برای صاحب کافی نت نیز سودآوری خواهد داشت. در مقابل استفاده از یک پرینتر نامناسب در کافی نت موجب می‌شود که خدمات به مشتریان به درستی ارائه نشود و با نارضایتی مشتریان و در نهایت با افت سود روبه‌رو شوید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا