فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مارک برای خرید پرینتر

    بهترین مارک برای خرید پرینتر

    پرینتر (Printer) یکی از لوازم ضروری و لازم در سازمان‌ها، ادارات و بعضا در برخی از منازل محسوب می‌شود. شرکت‌های تولید کننده با توجه به نیازهای متفاوت کاربران پرینترها را از نظر تکنولوژی چاپ در انواع پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، پرینتر سه بعدی، پرینتر سوزنی و ... تولید می‌کنند که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را داشته و در این بین پربنترهای لیزری و جوهرافشان محبوبیت بالایی را در میان کاربران ایرانی دارند. پرینترها از لحاظ نوع کاربرد نیز به دو صورت تک کاره و چند کاره طراحی می‌شوند بنابراین در زمان خرید پرینتر لازم است که نوع نیاز و خواسته‌های خود را در نظر بگیرید.

    یکی دیگر از نکات مهم خرید پرینتر توجه به برند سازنده یا همان مارک دستگاه است که با میزان دوام، کیفیت ساخت، فناوری‌های به کار رفته و قیمت پرینتر ارتباط مستقیمی دارد. در این مقاله از دکان استوک بهترین مارک پرینتر را معرفی خواهیم کرد، پس تا آخر آن همراه ما باشید. 

     

     

    معرفی بهترین مارک های پرینتر

    تنوع بالایی از مدل‌های مختلف پرینتر از برند‌های متنوع در بازار موجود است که همین مساله می‌تواند کاربران را در زمان خرید یک پرینتر با کیفیت و مناسب گیج کند. آشنایی با برند‌های معتبر جهانی پرینتر که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم بدون شک به شما کمک می‌کند تا پرینتری مناسب را انتخاب کنید که از دوام و کارایی کافی برخوردار باشد تا برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

    همچنین بخوانید: تفاوت پرینتر لیزری و جوهر افشان

     

    برند پرینتر ها

     
    1- بردار (BROTHER )

    برادر یکی از برترین تولید کنندگان پرینتر است که در سال 1971 اولین پرینتر ماتریس نقطه‌ای را طراحی و تولید کرد که به دلیل داشتن سرعت بالا محبوبیت بسیاری پیدا کرد. شرکت برادر رشد سریعی را در زمینه تولید چاپگر داشت به طوری که در فاصله زمانی کوتاهی پرینترهای تولید شده توسط آن از محدوده کشورهای اروپایی فراتر رفتند و به سایر نقاط جهان نیز عرضه شدند. شرکت برادر در سال 1995 توانست پرینتر‌های چند منظوره را تولید کند.

     در حال حاضر برادر انواع و اقسام چاپگر از پرینترهای جوهر افشان گرفته تا پرینتر لیزری را با کیفیت بالا تولید و به بازارهای فروش جهانی عرضه می‌‌کند و برند بردار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پرینتر‌های چند منظوره در جهان شناخته می‌شود. 

     

    پرینتر برند برادر


    2- اچ پی (HP)

    اچ پی یک شرکت آمریکایی و چند ملیتی است که در سال 1934 در کالیفرنیا تاسیس و راه‌اندازی شد و امروزه به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده پرینترهای اداری شناخته می‌شود. البته اچ پی در زمینه ساخت و تولید لپ تاپ، رایانه‌ها و ... نیز فعالیت دارد. پرینترهای اچ پی (HP) قابلیت، دوام و کارایی بسیار بالایی دارند و در دنیا و از جمله ایران طرفداران بسیاری دارند. فروشگاه دکان استوک یه مکان معتبر برای خرید انواع پرینتر استوک اچ پی است که خیال شما عزیزان را از لحاظ کیفیت و قیمت راحت می کند و  تمامی پرینتر ها را با 15 روز گارنتی طلایی به فروش می رساند.

     

    پرینتر برند اچ پی


    3- کانن (Canon)

    کانن یک برند ژاپنی و چند ملیتی است که در سال 1933 در توکیو راه‌اندازی و تاسیس شد. برند کانن برندی مشهور در زمینه تولید انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان حرفه‌ای است که پرینترهای خود را به تکنولوژی‌های روز و پیشرفت‌های نوین مجهز کرده است. چاپگرهای لیزری، چاپگر‌های جوهر افشان چند منظوره و چاپگرهای تک کاره شرکت کانن از بهترین نمونه¬های موجود در بازار هستند و مدل‌هایی چون Pixma،iSENSYS  و imageRUNNER به عنوان پرینترهای محبوب این برند شناخته می‌شوند.

     

    پرینتر برند کانن


    4- اپسون (Epson)

    اپسون یک برند ژاپنی است که در سال 1942 تاسیس شده است و امروزه یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان چاپگر در سطح جهانی به شمار می‌آید. اپسون سابقه طولانی مدتی را در زمینه ساخت و تولید انواع پرینتر دارد و سهم بزرگی از بازار فروش جهانی را به خود اختصاص داده است. محصولات اداری برند اپسون نظیر پرینتر، پروژکتور و اسکنر از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و به فناوری‌های نوین مجهز شده‌اند و فواید زیست محیطی زیادی دارند.

     

    پرینتر برند اپسون

    5- سامسونگ (Samsung)

    سامسونگ یک برند کره‌ای سرشناس است که در ایران محبوبیت بالایی دارد. این برند فعالیت خود را در سال 1969 شروع کرد و اولین تولید آن تلویزیون سیاه و سفید بود. سامسونگ در سال 1990 اولین چاپگر چند منظوره (چندکاره) لیزری خود را طراحی و تولید کرد و رفته رفته با تولید محصولات با کیفیت توانست به یکی از بهترین مارک‌های پرینتر در جهان تبدیل شود. طراحی ظاهری شیک و زیبا، استفاده آسان، ابعاد جمع و جور و کوچک از ویژگی‌های اصلی پرینترهای سامسونگ به شمار می‌آیند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ساخت پرینتر لیزری رنگی با قابلیت NFC یکی از مهم‌ترین افتخارات شرکت سامسونگ است و تا امروز هم توانسته صاحب اصلی این امتیاز باشد.

     

    پرینتر برند سامسونگ


     از دیگر مارک‌های خوب پرینتر می‌توان کیوسرا (Kyocera)، زیراکس (Xerox)، ریکو (RICOH) و OKI را نام برد. تمامی برندهای معرفی شده در این مقاله پرینترهایی با کیفیت را به بازار فروش عرضه می‌کنند که به خوبی نیازهای کاربران را پاسخگو هستند. اما در بین مارک‌های ذکر شده پرینترهای برادر، اچ پی و سامسونگ محبوبیت بالایی دارند و حتی نمونه‌های استوک پرینتر این برندها تا سال‌های طولانی پاسخگوی نیاز شما هستند و کمتر دچار خرابی و مشکل می‌شوند. 

     

    انواع مارک های پرینتر


    بدون شک شناخت برندهای معتبر پرینتر به شما در انتخاب پرینتری مناسب یاری می‌کند ولی این نکته را نیز باید بگوییم که میزان بودجه شما نیز در انتخاب پرینتر بسیار تاثیر گذار است، متاسفانه بسیاری از افراد که توانایی مالی خوبی ندارند به سراغ خرید از برندهای ارزان قیمت و بی‌کیفیت می‌روند و در مدت زمان کوتاهی با خرابی چاپگر خود روبه‌رو می‌شوند.

    یکی از بهترین راه حل‌ها در این شرایط خرید پرینتر استوک است، در واقع شما با پرداخت هزینه‌ای کمتر از چاپگری برخوردار می‌شوید که همان کیفیت و کارایی نمونه‌های مشابه آکبند را دارد. فروشگاه اینترنتی دکان استوک یک مکان معتبر جهت خرید پرینتر استوک است، در فروشگاه دکان استوک پرینترها با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رسند و همگی از برندهای معتبر جهانی هستند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا