فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    لپ تاپ اچ پی بهتر است یا لنوو (مقایسه لپ تاپ hp و lenovo)

    لپ تاپ اچ پی بهتر است یا لنوو (مقایسه لپ تاپ hp و lenovo)

    لپ تاپ اچ پی بهتر است یا لنوو؟ این سوال بسیاری از افرادی است که در بین برندهای معتبر لپ تاپ در بازار برند‌های اچ پی و لنوو مورد توجه‌شان قرار گرفته است. فرقی ندارد که شما به دنبال خرید لپ تاپ استوک و یا نو از این دو برند هستید در این مقاله به مقایسه لپ تاپ اچ پی و لنوو پرداخته شده تا بدانید که کدام لپ تاپ مناسب شما است.

    البته ناگفته نماند که انتخاب شما بستگی به نیاز، خواسته‌ها و نوع سلیقه‌تان دارد و به طور حتم نمی‌توان گفت که کدام برند بهتر است. در این مقاله از دکان استوک تصمیم گرفتیم تا ابتدا ویژگی‌های بارز لپ تاپ‌های اچ پی و لپ تاپ‌های لنوو را بیان کنیم و سپس به مقایسه لپ تاپ hp و Lenovo از لحاظ نوع کاربری بپردازیم. پس اگر می‌خواهید بدانید که برای شما لپ تاپ لنوو بهتر است یا اچ پی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


    ویژگی‌های لپ تاپ‌های اچ پی (hp)

    برند اچ پی یکی از برندهای محبوب و قدیمی در زمینه تولید لپ تاپ است. این برند علاوه بر لپ تاپ در زمینه تولید چاپگر، اسکنر، مانیتور و غیره نیز فعالیت دارد. از ویژگی‌های بارز لپ تاپ‌های اچ پی می‌توان موارد زیر را نام برد

    ویژگی‌های لپ تاپ‌های اچ پی (hp)

    تنوع بالای محصولات

    محصولات hp تنوع بالایی دارند و همین موضوع سبب شده است تا رنج قیمت لپ تاپ‌های اچ پی نیز بالا باشد و این ویژگی یکی از دلایل محبوبیت برند hp در بین کاربران مخصوصاً کاربران ایرانی است. در واقع برند اچ پی با توجه به طیف سلیقه و نوع کاربری محصولات متنوعی را در سبد تولیدات خود دارد و هر کاربر با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود گزینه‌های انتخابی متعددی پیش روی خواهد داشت.

    طراحی ظاهری زیبا و جذاب

    برند آمریکایی اچ پی لپ تاپ‌های خود را با استفاده از فلزات سبک و پلاستیک تولید می‌کند که با طراحی ظاهری خاص و جذاب ادغام شده‌اند. طراحی ظاهری زیبا در کنار وزن سبک و خوش دستی سبب شده است تا برای کاربران بسیار جذاب باشند. این در حالی است که لپ تاپ‌های لنوو در زمینه‌ی طراحی، عملکرد ضعیفی دارند و طراحی آنها چنگی به دل نمی‌زند.

    طراحی ظاهری زیبا و جذاب

    قدرت بالای سخت افزاری

    برند آمریکایی اچ پی از برندهای معتبر در دنیا است و یکی از دلایل محبوبیت آن را می‌توان داشتن قطعات سخت افزاری با کیفیت و قدرتمند در لپ تاپ‌های استوک و نو این برند دانست. این در حالی است که با داشتن این ویژگی لپ تاپ‌های hp قیمت قابل قبولی نیز دارند. مدل‌های مختلف لپ تاپ استوک اچ پی به کارت‌های گرافیک Nvidia Geforce و پردازنده‌های Intel Core مجهز هستند. در نهایت می‌توان گفت که در مقایسه لپ تاپ استوک و نو برندهای اچ پی و لنوو از نظر کیفیت ساخت، برند اچ پی برنده است.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت و خرید لپ تاپ استوک hp

    ویژگی‌های لپ تاپ لنوو (Lenovo)

    برند لنوو یک برند چینی است که در چند سال اخیر به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانسته است به محبوبیت بالایی برسد. در ادامه شما را با ویژگی‌های لپ تاپ استوک و نو لنوو آشنا می‌کنیم.

    قیمت مناسب‌ و مقرون به صرفه

    قیمت لپ تاپ‌های لنوو نسبت به قیمت لپ تاپ‌های hp مناسب‌تر می‌باشد این در حالی است که از لحاظ کیفیت با این برند برابری دارند. در واقع می‌توان گفت که قدرتمندترین لپ تاپ‌های ارزان در بازار متعلق به برند لنوو است که حتی کیفیت آنها به دلیل داشتن بهترین حالت توازن قیمت و قدرت از برند Acar نیز بالاتر است. اگر شما به دنبال خرید لپ تاپ میان رده با بودجه متعادل هستید قطعا لپ تاپ‌های لنوو را انتخاب خواهید کرد.

    قیمت مناسب‌ و مقرون به صرفه

    داشتن باتری‌های با دوام

    لپ تاپ‌های شرکت لنوو دارای باتری‌هایی با عمر بسیار خوبی هستند و کاربران تا سال‌های زیادی نیاز به تعویض باتری نخواهند داشت. از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های تاثیر برانگیز باتری‌های لنوو داشتن مدت زمان بالای نگهداری شارژدهی می‌باشد.

    داشتن پشتیبانی گسترده و ارائه خدمات خوب به مشتریان

    اگر بخواهیم بگوییم که در زمینه پشتیبانی مشتریان لپ تاپ اچ پی بهتر است یا لنوو؟ باید بگوییم که در این زمینه برند لنوو عملکرد بسیار خوبی دارد و در بسیاری از کشورهای دنیا و همچنین ایران نماینده رسمی داشته و به کاربران خود پشتیبانی قوی ارائه می‌دهد. علاوه بر این مورد کاربران می‌توانند به راحتی از طریق راه‌های موجود در فضای مجازی سوالات خود را از تکنسین‌های لنوو  بپرسند و از آنجایی که نمایندگی لنوو به صورت رسمی در ایران حضور دارد می‌توان با تکنسین‌های لنوو به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرد. این در حالی است که بسیاری از برندها چون اچ پی برای مشتریان فارسی زبان خود همچین خدماتی را ارائه نمی‌دهند.

    پشتیبانی گسترده و ارائه خدمات خوب

     

    همچنین مشاهده کنید: قیمت و خرید لپ تاپ استوک lenovo

    مقایسه لپ تاپ اچ پی و لنوو از نظر نوع کاربری

    هر دو برند اچ پی و لنوو سری مدل‌های متنوعی را تولید کرده‌اند که انتخاب شما بستگی به نوع کاربری‌تان دارد. در ادامه شما را با آنها آشنا می‌کنیم تا بدانید که کدام برند برای گیمینگ، انجام کارهای تجاری و ... مناسب است.

    گیمینگ

    برند اچ پی لپ تاپ‌های مختلفی را در سری Omen تولید کرده است که برای کاربران عاشق بازی طراحی شده‌اند. لپ تاپ‌های گیمینگ اچ پی کیفیت ساخت بالایی دارند و به سخت افزارهای قوی و قدرتمند مجهز می‌باشند. در واقع می‌توان گفت که برند اچ پی در این زمینه نسبت به برندهای دیگر عملکرد قوی‌تری داشته است.

    برند لنوو نیز لپ تاپ‌های سری Legion را برای گیم تولید کرده است که قیمت مناسبی دارند. در واقع اگر شما محدودیت بودجه ندارید و یک لپ تاپ نو یا لپ تاپ استوک گیمینگ عالی می‌خواهید قطعا از بین دو برند اچ پی و لنوو، برایتان برند اچ پی مناسب است و برنده می‌شود. اما اگر محدودیت بودجه دارید برند لنوو برای شما مناسب‌تر است و نسبت به برند اچ پی گزینه‌های بهتری را خواهید یافت.

    گیمینگ

    کاربری تجاری

    اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ برای کارهای حرفه‌ای چون برنامه نویسی هستید قطعا برند لنوو تنوع محصولات بیشتری را با قیمت‌های مختلف برای شما خواهد داشت. در واقع شرکت لنوو بر تولید لپ تاپ‌های بیزینسی و عمومی تمرکز بالایی دارد و توانسته است در این زمینه نسبت به سایر برندها بهتر عمل کند. برای مثال لپ تاپ‌های سری ThinkPad دارای زیر شاخه‌های مختلفی چون سری ThinkPad E، ThinkPad X، سری ThinkPad T و ... است که هر کدام ویژگی‌های بارز خود را دارند. این در حالی است که شرکت اچ پی در زمینه لپ تاپ‌های تجاری مدل‌های کمتری دارد.

    کروم بوک‌ها

    لپ تاپ‌های کروم بوک برای کاربرانی مناسب هستند که نیاز به لپ تاپ‌هایی با سخت افزار قدرتمند ندارند و در واقع هدف آنها از خرید لپ تاپ انجام کارهای سبک و استریم است. در مقایسه لپ تاپ اچ پی و لنوو در این زمینه باید گفت که برند اچ پی از نظر سخت افزاری عملکرد بهتری داشته است چرا که کروم بوک‌های اچ پی مجهز به پردازنده‌های Celeron وAMD هستند که نسبت به مدیاتک کروم بوک‌های لنوو سرعت و عملکرد بهتری را دارند. البته اگر به دنبال کروم بوک‌های تبدیل شونده (امکان تبدیل شدن به تبلت) هستید برند لنوو سری Yoga برای شما مناسب‌تر است چرا که لپ تاپ‌های اچ پی تبدیل شونده نیستند و نمی‌توانید صفحه نمایش آنها را بچرخانید.

    کروم بوک‌ها

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا