فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    مزایا و معایب لپ تاپ لمسی یا تاچ

    مزایا و معایب لپ تاپ لمسی یا تاچ

      یکی از انواع لپ تاپ موجود در بازار است که همانطور از نامش پیداست دارای صفحه نمایش لمسی می‌باشد. لپ تاپ تاچ کاربران و استفاده کنندگان خاص خود را دارد و بسیاری از افراد آن را برای خرید انتخاب می‌کنند.

    در زمان خرید لپ تاپ می‌بایست به پارامترهای مختلفی چون گرافیک، پردازنده، هارد، رم، باتری، سایز صفحه نمایش و غیره توجه کنید ولی با ورود لپ تاپ‌های لمسی به بازارهای فروش یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که آیا یک لپ تاپ لمسی برای شما مناسب‌تر است یا یک لپ تاپ معمولی؟ شاید با توجه به تجربه استفاده از گوشی و تبلت فکر کنید هر دستگاهی که صفحه نمایش لمسی دارد خوب است و کار کردن با آن راحت می‌باشد ولی باید بگوییم که این تفکر اشتباه است و شاید لپ تاپ لمسی گزینه ایده‌آلی برای شما نباشد.

    فرقی نمی‌کند قصد خرید لپ تاپ دسته دوم لمسی، استوک و یا نو را دارید لازم است تا ابتدا اطلاعات درستی در رابطه با مزایا و معایب لپ تاپ لمسی بدست بیاورید تا با شناخت بهتر و بیشتر این محصول انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه این مقاله از دکان استوک ما معایب و مزایای لپ تاپ لمسی را شرح داده‌ایم پس تا آخر آن همراه ما باشید.

     

     

    مزایای لپ تاپ لمسی

    یادداشت برداری و نقاشی راحت با لپ تاپ لمسی

    1- طراحی، یادداشت برداری و نقاشی راحت با لپ تاپ لمسی

    با استفاده از لپ تاپ لمسی شما می‌توانید به انجام کارهایی بپردازید که با لپ تاپ معمولی غیر ممکن می‌باشد. لپ تاپ‌های لمسی دارای قلم لمسی هستند و می‌توانید از طریق آن با دست خط خود یادداشت بنویسید و همچنین به راحتی شکل‌های گوناگون و نقاشی را ترسیم کنید.

    برخی از مدرسان و اساتید در هنگام تدریس نیاز دارند که اشکال مختلفی را رسم کنند و بر روی آن‌ها توضیح دهند که یک لپ تاپ لمسی به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای آنها باشد. همچنین لپ تاپ لمسی یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای طراحان مد، طراحان گرافیک و هنرمندان است چرا که برای طراحی‌های مختلف دیگر نیازی به موس نیست و می‌توانند به راحتی طرح ایجاد کنند و دیگر فعالیت‌های خود را انجام دهند. اگر از آن دسته از کاربرانی هستند که با نرم‌افزارهای گرافیکی مانند CAD زیاد کار می‌کنید خرید یک لپ تاپ لمسی برای شما بهتر از خرید یک لپ تاپ معمولی است.

     

    2- ظاهری زیبا و شیک

    طراحی ظاهری لپ تاپ‌های لمسی بسیار جذاب، مجلل و براق است و مورد پسند بسیاری از افراد می‌باشد.

     

    3- صفحه نمایش با کیفیت و شفاف

    صفحه نمایش لپ تاپ‌های لمسی نسبت به لپ تاپ‌های معمولی دقت رنگ خوب‌تر و روشنایی عالی‌تری دارند و رنگ‌ها را به شکل پر نور، زنده‌تر و زیباتر نشان می‌دهند و همین ویژگی سبب شده است تا این محصولات برای افرادی که زیاد با رنگ‌ها سرکار دارند نظیر گرافیست یک گزینه ایده‌آل باشد.

    صفحه نمایش با کیفیت و شفاف

     

    4- مناسب برای گیمرها

    یکی از ویژگی‌های مثبت لپ تاپ‌های لمسی این است که لذت اجرای بازی‌های کامپیوتری در آنها نسبت به مدل‌های معمولی چند برابر است و نمایشگرهای لمسی آنها کیفیت و سرعت اجرای بازی‌ها را افزایش‌ می‌دهند بنابراین یک گزینه مناسب برای گیمرها تلقی می‌شوند.

     

    5- ظاهری زیبا و شیک

    طراحی ظاهری لپ تاپ‌های لمسی بسیار جذاب، مجلل و براق است و مورد پسند بسیاری از افراد می‌باشد.

    ظاهری زیبا و شیک

     

     

    معایب لپ تاپ لمسی

    1- خالی شدن سریع‌تر باتری

    در صفحه نمایش لمسی تعداد زیادی سنسور وجود دارد که این سنسور‌ها برق مصرف می‌کنند و همین مسئله سبب می‌شود تا باتری لپ تاپ‌های لمسی سریع‌تر خالی شود. حتی زمانی که از قابلیت لمسی لپ تاپ استفاده نمی‌کنید باز هم سیستم سنسورها و موقعیت یابی آن‌ها فعال می‌باشد و برق مصرف می‌کنند.

    خالی شدن سریع‌تر باتری

     

    2- وزن بیشتر لپ تاپ تاچ

    بدون شک یکی از مهمترین دلایلی که هر کاربری را ترغیب به خرید لپ ‌تاپ می‌کند قابل حمل بودن آن است بنابراین وزن لپ‌تاپ اهمیت بسیار بالایی دارد. افزودن صفحه نمایش لمسی به لپ تاپ باعث می‌شود تا وزن آن حدود ۹۰ الی ۱۸۰ گرم افزایش پیدا کند بنابراین وزن یک لپ تاپ لمسی نسبت به لپ‌تاپ معمولی بیشتر است و جابجایی و حمل آن خیلی راحت نیست. البته اگر از آن دسته از افرادی هستید که قصد جابجایی دائم لپ تاپ خود را ندارید و آن را جایگزینی برای کامپیوتر رومیزی خود می‌کنید یک لپ تاپ لمسی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

    3- انعکاس و بازتاب نور محیط

    لپ تاپ‌های لمسی صفحه نمایش براقی دارند که نور محیط را منعکس می‌کند بنابراین استفاده از این لپ تاپ‌ها در محیط‌های پر نور مشکل است چرا که نور خیره کننده باعث سردردهای خفیف و خستگی چشم می‌شود.

    انعکاس و بازتاب نور محیط

     

    4- خسته شدن دستها و درد کتف

    اگر برای مدت طولانی با صفحه نمایش لمسی لپ تاپ خود کار کنید بدون شک دست شما خسته خواهد شد و ممکن است دچار درد در ناحیه کتف خود شوید.

    5- بالا بودن قیمت لپ تاپ تاچ

    طبیعتا افزودن قابلیت لمسی به صفحه نمایش باعث افزایش قیمت آن می‌شود و و همین مسئله سبب می‌شود تا قیمت لپ تاپ لمسی در مقایسه با لپ تاپ معمولی بسیار بالا‌تر باشد و حتی این تفاوت قیمت به ۵۰ تا ۱۰۰ دلار نیز می‌رسد. اگر توانایی مالی کافی ندارید می‌توانید به سراغ خرید لپ تاپ استوک لمسی بروید که از همان کیفیت و کارایی نمونه آکبند خود برخوردار است ولی قیمت پایین‌تری دارد.

    همچنین بخوانید: لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟

     

    6- کثیف شدن سریع صفحه نمایش لپ تاپ لمسی

    رد انگشت به سرعت صفحه نمایش لمسی لپ تاپ را کثیف می‌کند و شما می‌بایست هر روز با استفاده از یک پارچه نخی تمیز صفحه نمایش را تمیز کنید تا آثار انگشت و گرد و غبار از بین برود.

    کثیف شدن سریع صفحه نمایش لپ تاپ لمسی

    نتیجه گیری

    خرید لپ تاپ استوک لمسی را می‌بایست از مکان‌های قابل اعتماد و معتبر انجام دهید که یکی از این مکان‌ها فروشگاه اینترنتی دکان استوک است. در فروشگاه اینترنتی دکان استوک تمامی مدل‌های لپ تاپ استوک لمسی از برندهای معتبر جمع آوری شده‌اند و با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رسند. با فروشگاه اینترنتی دکان استوک از یک خرید ایترنتی مطمئن بهره‌مند خواهید شد و در کمترین زمان ممکن کالا به دست شما می‌رسد.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا