فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    لپ تاپ ایسوس یا لنوو کدام بهتره؟ ( مقایسه 0 تا 100 لپ ایسوس و لنوو )

    لپ تاپ ایسوس  یا لنوو کدام بهتره؟ ( مقایسه 0 تا 100 لپ ایسوس و لنوو )

    لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ لنوو از پرطرفدارترین لپ تاپ‌های موجود در جهان هستند که کیفیت ساخت بالایی دارند. در مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو نمی‌توان گفت که کدام بهتر است چرا که هر دو این برندها از بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ در جهان محسوب می‌شوند که مدل‌ها و سری‌های متنوعی را با امکانات مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند. در نتیجه در هنگام خرید لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ لنوو نیاز و خواسته‌های خود را در نظر گرفته و بر اساس آنها تصمیم بگیرید که به سراغ خرید کدام مدل از این دو برند بروید تا انتخابی مناسب و منطقی داشته باشید و فرقی ندارد که قصد شما خرید لپ تاپ نو یا خرید لپ تاپ استوک است.

    در این مقاله از دکان استوک ما تصمیم گرفتیم برای کمک به انتخاب هر چه آسان‌تر و آگاهانه‌تر شما ابتدا مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسوس از نظر نوع کاربری برویم و سپس این دو برند را از ویژگی‌های مختلف مقایسه کنیم.

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از لحاظ نوع کاربری

    قبل از انتخاب و خرید لپ تاپ استوک یا نو از برندهای لنوو و ایسوس بهتر است که ابتدا هدف خود را از خرید لپ تاپ مشخص کنید و این موضوع را بدانید که قرار است با لپ تاپ خریداری شده چه کاری را انجام دهید. دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا دید واضح‌تری نسبت به محصولات متنوع این برندها داشته باشید و قطعاً بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این بخش به مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از لحاظ نوع کاربری پرداخته‌ایم تا بدانید که بر اساس نوع نیاز و خواسته‌های شما کدام برند محصول مناسب‌تری دارد.

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از لحاظ نوع کاربری

    گیمینگ

    اگر قصد شما از خرید لپ تاپ انجام بازی‌های مختلف است باید گفت که که هر دو برند در این زمینه عملکرد خوبی دارند. شرکت لنوو لپ تاپ‌های گیمینگ خود را در دو سری Legion  (لپ تاپ‌های قوی برای گیمرهای حرفه‌ا‌ی) و IdeaPad Gaming (قیمت اقتصادی‌تر با ظاهری کلاسیک برای گیمرهای معمولی) طراحی و تولید کرده است که مجهز به پردازنده‌های قدرتمند و کارت گرافیک عالی هستند. 

    شرکت ایسوس نیز سری لپ تاپ مخصوص بازی برای کاربران خود دارد. سری ROG با لپ تاپ‌های مخصوص بازی با سخت افزار قدرتمند و تکنولوژی به روزتر و سری TUF مناسب برای گیمرهای معمولی هستند. در نهایت می‌توان گفت که در زمینه بازی برند ایسوس گزینه‌های بیشتری برای گیمرهای حرفه‌ای در سبد محصولات خود دارد. البته ناگفته نماند که قیمت لپ تاپ‌های ایسوس گیمینگ نسبت به لپ تاپ‌های لنوو بالاتر است. اگر بودجه کافی جهت خرید لپ تاپ نو را ندارید، از صفحه لپ تاپ استوک گیمینگ دکان استوک دیدن فرمایید.

     

    گیمینگ

     

    برای دانش آموزان

    دانش آموزان نیاز به لپ تاپ‌های قوی و حرفه‌ای ندارند و لپ تاپ‌های اقتصادی و رده متوسط و حتی رده پایین انتخاب خوبی برای آنها محسوب می‌شود. در این زمینه می‌توان گفت که برند لنوو نسبت به برند ایسوس عملکرد بهتری دارد و لپ تاپ‌های اقتصادی و خوش قیمت بهتری را در سبد محصولات خود قرار داده است. اگر شما به دنبال خرید لپ‌تاپ خوش‌قیمت هستید برند لنوو گزینه‌های جذاب‌تری را برای شما ارائه داده است.

    برای دانش آموزان

     

    کسب و کار

    برای کسب و کارهای حرفه‌ای و تجاری لپ تاپ باید وزن پایین و ضخامت کمی داشته باشد تا حمل و نقل آن برای افراد راحت‌تر باشد از طرفی داشتن شارژدهی باتری و قدرت سخت افزاری مناسب نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لپ تاپ‌های ایسوس ROG Zephyrus وزن کمی دارند و به عنوان‌های لپ تاپ‌های تجاری می‌توان از آنها استفاده کرد و برخی از محصولات نیز قابلیت لپ تاپ و تبلت دارند و وزن آنها  بسیار پایین است. برند لنوو نیز سری لپ تاپ‌های ThinkPad را با وزن کم و سخت افزار قدرتمند به بازار فروش عرضه کرده است که از نظر شارژدهی محصولات خوبی می‌باشند. به طور کلی در مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو در بخش لپ تاپ‌های حرفه‌ای ایسوس در این زمینه عملکرد بهتری را دارد.

    کسب و کار

     

    تولید محتوا

    اگر شما تولیدکننده محتوا هستید و می‌خواهید چندین برنامه را در کنار هم به صورت باز داشته باشید لپ تاپ‌های سری زنبوک (ZenBook) شرکت ایسوس برای شما گزینه ایده‌آلی هستند که دارای دو نمایشگر می‌باشند و در نمایشگر IPS آنها قدرت رنگ بالاست به همین جهت برای هنرمندان، ادیتورهای ویدیو، کارگردان‌ها و غیره مناسب‌تر بوده و می‌توانند رنگ‌ها را دقیق‌تر مشاهده و ویرایش کنند.

    طراحی

    شرکت ایسوس لپ تاپ‌های متنوعی را در دو سری zenbook و ProArt StudioBook برای طراحان تولید و به بازار فروش عرضه کرده است که سخت افزار قوی دارند. علاوه بر سری‌های گفته شده سری لپ تاپ‌های ExpertBook نیز با دارا بودن سخت افزار قدرتمند، مقاومت و استحکام بالا برای طراحان تولید شده که در شرایط سخت به خوبی کار می‌کنند. این در حالی است که برند لنوو عملا در سبد محصولات خود هیچ لپ تاپ حرفه‌ای را برای کارهای طراحی تولید نکرده است. البته سری IdeaPad برند لنوو را که مخصوص گیمینگ طراحی شده را می‌توان برای کارهای طراحی استفاده کرد اما به صورت اختصاصی برای طراحی تولید نشده‌اند.

    طراحی

    در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که در زمینه‌ی نوع کاربری برند ایسوس عملکرد قوی‌تری را نسبت به برند لنوو داشته است و تنوع لپ تاپ‌های شرکت ایسوس نسبت به لپ تاپ‌های شرکت لنوو تا حدودی بیشتر می‌باشد.

    همچنین بخوانید: مقایسه لپ تاپ ایسوس با دل

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از نظر ویژگی‌های مختلف

    در این بخش ما به مقایسه لپ تاپ Lenovo و Asus از نظر ویژگی‌های مختلف پرداخته‌ایم تا بدانید که از زاویه دید‌های گوناگون لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو و فرقی نمی‌کند که شما به دنبال خرید لپ تاپ استوک یا نو باشید. البته ناگفته نماند که هر دو برند لپ تاپ‌هایی عالی دارند و انتخاب شما بستگی به نوع نیاز و خواسته‌هایتان دارد.

    مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از نظر ویژگی‌های مختلف

     

    کیفیت ساخت قطعات و دوام

    از آنجا که هر دو برند ایسوس و لنوو پردازنده و کارت‌های گرافیک را از شرکت‌های معتبر AMD ، Intel ، NVIDIA و Radeon تامین می‌کنند می‌توان نتیجه گرفت که فرق چندانی با یکدیگر ندارند. شرکت ایسوس لپ تاپ‌هایی با کیفیت ساخت بالاتری را روانه‌ی بازار می‌کند و لپ تاپ‌های شرکت لنوو از نظر دوام و مدت زمان کارکرد عملکرد بهتری دارند.

    باتری

    در مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو از لحاظ باتری باید گفت که هر دو برند لپ تاپ‌هایی با باتری عالی را تولید می‌کنند اما یکی از برندها عملکرد قوی‌تر دارد. لپ تاپ‌های شرکت ایسوس به لپ تاپ‌هایی با باتری عالی شهرت دارند. به طوری که با برخی از مدل‌های لپ تاپ‌های گیمینگ شرکت ایسوس می‌توانید 5 ساعت به صورت مداوم کار کنید. جالب است بدانیدکه لپ تاپ ASUS VivoBook 14 می‌تواند تا 24 ساعت بدون اینکه به شارژدهی نیاز داشته باشد دوام بیاورد.

    باتری

     

    نوع طراحی ظاهری

    شرکت ایسوس تقریبا هر دو سال یکبار سری‌های زنبوک، گیمینگ و لپ تاپ‌های میان رده را با طراحی به روزتر روانه بازار می‌کند اما برندد لنوو به ترکیب برنده خود کمتر دست می‌زند. در واقع در زمینه طراحی شرکت ایسوس عملکرد بهتری را دارد و ابداعانه‌تر رفتار می‌کند.

    سیستم خنک کننده

    در لپ تاپ‌های حرفه‌ای و گیمینگ سیستم خنک کننده بسیار مهم است چرا که در زمان کار کردن با برنامه و بازی‌های سنگین دستگاه داغ نکند. در زمینه ی سیستم خنک کننده شرکت لنوو بهتر عمل کرده است به طوری که دیگر برندهای جهان نیز در این زمینه به پای لنوو نمی‌رسند.

    قیمت لپ تاپ

    در مقایسه لپ تاپ استوک و نو برندهای ایسوس و لنوو از لحاظ قیمت باید بگوییم که قیمت لپ تاپ‌های لنوو نسبت به قیمت لپ تاپ‌های شرکت ایسوس مناسب‌تر است و همین مورد یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد را به خرید لپ تاپ‌های لنوو ترغیب می‌کند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا