فروش اقساطی
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    راهنمای خرید کیس استوک و دست دوم

    راهنمای خرید کیس استوک و دست دوم

    تحریمات صورت گرفته بر کشورمان و بالا رفتن نرخ دلار سبب شده تا در سال‌های اخیر قیمت اجزای سخت افزاری کامپیوتر از جمله کیس بسیار بالا برود و بیشتر افراد توان خرید کیس نو را نداشته باشند. در این شرایط یکی از بهترین راه‌حل‌ها و منطقی‌ترین تصمیماتی که می‌توان گرفت خرید کیس استوک یا دست دوم است.

    در واقع یکی از عمده تفاوت‌ها بین کیس دست دوم و استوک با نمونه‌های نو، قیمت است یعنی شما با پرداخت هزینه‌ی کمتر می‌توانید یک کیس دست دوم کارا و با کیفیت را تهیه کنید که به خوبی نیازهای شما را همانند یک کیس نو برطرف می‌کند و خریدی مقرون به صرفه‌تر داشته باشید. البته برای داشتن یک کیس استوک و یا دست دوم مناسب لازم است تا به نکات مختلفی توجه کنید تا انتخابی درست و خریدی هوشمندانه داشته باشید. در این مقاله از دکان استوک راهنمای خرید کیس دست دوم را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. 

     

    تفاوت کیس دست دوم با کیس استوک

    برخی از افراد این تصور را دارند که کیس استوک همان کیس دست دوم و یا به اصلاح کارکرده می‌باشد ولی باید بگوییم که این تصور اشتباه است. کیس‌های استوک دارای قطعات استوک هستند و تقریبا مدت زمانی از تاریخ تولید آنها گذشته است و دیگر توسط شرکت‌های تولید کننده پشتیبانی نمی‌شوند که به مراتب قیمت کمتری نسبت به کیس‌های مشابه آکبند موجود در بازار دارند در حالی که از لحاظ کیفیت و کارایی تفاوت چندانی با هم نداشته و تقریبا یکسان هستند. بنابراین یک کیس استوک را نمی‌توان یک کیس دست دوم دانست و با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. 

    ✔️همچنین می‌توانید برای مشاهده قیمت و خرید انواع کیس استوک کلیک کنید.✔️

    تفاوت کیس دست دوم با کیس استوک

     

    راهنمای خرید کیس استوک و دست دوم

    در داخل کیس استوک قطعات و اجزای مختلفی وجود دارد که کیفیت و سلامت هر یک از این قطعات اهمیت زیادی داشته و بر عملکرد درست دستگاه تاثیر مستقیم می‌گذارند. بنابراین توجه و بررسی قطعات داخلی کیس را می‌توان از مهم‌ترین فاکتورها در راهنمای خرید کیس استوک و دست دوم دانست که در ادامه شما را با آن آشنا می‌کنیم. 

    همچنین بخوانید: مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر

    راهنمای خرید کیس استوک و دست دوم

     

    1- نیازهایتان را بشناسید

    در زمان خرید کیسی را انتخاب کنید که از تمامی جهات به خوبی توانایی پاسخگویی به نیازهایتان را داشته باشد بنابراین در قدم اول از خود بپرسید که برای چه کاری قصد خرید کیس استوک را دارید و سپس cpu و رم مورد نیازتان را تعیین کنید. برای مثال کیسی که برای گشت و گذار در اینترنت و انجام امور ساده می‌خواهید با کیسی که برای گرافیک یا انجام بازی است از لحاظ رم، پردازنده و دیگر قطعات متفاوت می‌باشد.

    نیازهایتان را بشناسید

     

    2- پردازنده کیس استوک

    پردازنده مرکزی یا cpu را می‌توان مهم‌ترین بخش‌ یک کیس دانست و در صورتی که این قطعه فعالیت صحیحی نداشته و یا در راندمان کاری آن مشکلی وجود داشته باشد به معنای ایراد و نقص کل رایانه شماست. اگر پردازنده در دما و شرایط تهویه‌سازی نامناسبی قرار گرفته باشد احتمال سوختن آن در کیس دست دوم بالا است بنابراین از سلامت این قطعه اطمینان خاطر حاصل کنید.

    همچنین به نسل پردازنده هم دقت کنید، امروزه کیس‌ها مجهز به پردازنده شرکت اینتل و یا AMD هستند و می‌بایست از متناسب بودن پردازنده با نیازتان مطمئن شوید تا بتواند برنامه‌های مورد نیاز شما را بدون افت سرعت اجرا کند. اگر قصد انجام امور حرفه‌ای و استفاده پیشرفته از کامپیوتر را دارید کیس استوک انتخابی شما باید مجهز به 4 تا 8 گیگابایت رم و پردازنده i5 و یا i7 باشد. 

    پردازنده کیس استوک

     

    3- رم کیس استوک

    یکی دیگر از قطعات موجود در داخل کیس، رم است که در تنوع زیادی تولید می‌شود و یکی از فاکتورهای انتخاب کیس دست دوم با توجه به نوع استفاده شما می‌باشد. برای مثال اگر هدف شما از خرید کیس انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی است به کیسی نیاز دارید که دارای کارت گرافیک مناسب، رم و پردازنده نسل بالاتر و پرسرعت‌تر باشد. 

    رم کیس استوک

     

    4- مادربرد کیس استوک

    مادر برد یک صفحه مدار چاپی و یک مدار مجتمع است که قطعات مختلف روی آن سرهم بندی می‌شوند و مسیرهایی به قطعات گوناگون داشته و داده‌هایی روی آن در جریان است. در واقع دستورات دریافت شده از سی پی یو از طریق ماردبرد به بخش‌های مختلف ارسال می‌شود. در صورتی که یک لاین از مادربرد دچار نقص و ایراد باشد مساوی با از کار افتادن کل کامپیوتر است. بنابراین یکی از نکات مهم در راهنمای خرید کیس استوک این است که فروشنده به شما از سلامت مادربرد اطمینان خاطر دهد. 

    مادربرد کیس استوک

     

    5- منبع تغذیه کیس استوک

    منبع تغذیه نیز یکی از مهم‌ترین قطعات سخت افزاری در کیس دست دوم است و نباید مدت زمان طولانی کار کرده باشد. 

    منبع تغزیه کیس استوک

     

    6- بررسی بدنه و ظاهر کیس

    یکی دیگر از موارد مهم در راهنمای خرید کیس دست دوم بررسی و توجه به سلامت ظاهری کیس است اگر بدنه کیس دچار شکستگی بوده و ضربه دیده باشد ممکن است به قطعات داخلی کیس نیز آسیب رسیده باشد. البته لازم به ذکر است کیسی‌های استوک و یا دست دوم ممکن است دارای خط و خش‌های جزیی باشند که در زمان حمل و نقل ایجاد شده‌اند. 

    بررسی بدنه و ظاهر کیس

     

    7- بررسی قیمت‌ها کیس استوک

    یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید کیس دست دوم تفاوت قیمت آن با کیس آکبند است بنابراین قبل از خرید، قیمت کیس استوک انتخابی خود را با نمونه آکبند آن مقایسه کنید و اطمینان حاصل کنید که در فروشگاه  تفاوت قیمت به قدری است که واقعا ارزش خرید کیس استوک را بالا ببرد در غیر این صورت از خرید کیس استوک از آن فروشگاه پرهیز کنید.

    بررسی قیمت‌ها کیس استوک

     

    8- خرید کیس استوک از فروشگاه‌های معتبر 

    سعی کنید خرید خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر انجام دهید این مورد یکی از مواردی که بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند از این رو لازم دانستیم در راهنمای خرید کیس استوک این نکته را یاد آوری کنیم. فروشگاه اینترنتی دکان استوک یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که انواع مدل‌های کیس استوک با کاربردهای گوناگون را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند. در دکان استوک تنوع مدل کیس استوک به قدری بالا است که تمامی نیازها و توان‌های مالی مختلف افراد را پوشش داده و حق انتخاب‌های زیادی دارند.

    خرید کیس استوک از فروشگاه‌های معتبر 

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ استوک
    آل این وان استوک - All in one
    کیس استوک
    مانیتور استوک
    پرینتر استوک
    بازگشت به بالا